جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

نظرات درباره حرف آخر – آیا دانش آموان از حرف آخر راضی هستند؟

نظرات دانش آموزان درباره حرف آخر

با سلام، نظرات درباره حرف آخر یا نظرات دانش آموزان درباره موسسه حرف آخر و به نوعی نقد موسسه حرف آخر یکی دیگر از خدمات وب سایت ما در رابطه با موسسه حرف آخر به شمار می رود که این امکان را فراهم کرده ایم تا دانش آموزان و کاربران بتوانند نظرات دیگر دانش آموزان در رابطه با موسسه حرف آخر را به بهترین نحو ممکن در اختیار داشته باشند و حتی خود اقدام به ارسال نظر در رابطه با سابقه همکاری با این موسسه یا استفاده از مجموعه پکیج های این موسسه بکنند.

از آنجایی که مشاهده می‌کردیم دانش آموزان بسیار زیادی به دنبال نظرات درباره حرف اخر هستند و دوست دارند در باره با نظرات موسسه حرف آخر بیشتر آشنا شوند و حتی از آنها به عنوان کمک استفاده کنند تا در انتخاب خود تردیدی نداشته باشند ما تصمیم گرفتیم در این بخش امکانی را فراهم کنیم تا هر کسی بتواند نظرات خود را ارسال و ما به دیگر دانش آموزان منتقل کنیم.

ما در سایت حرف آخر بدون در نظر گرفتن هیچگونه تعصبی اقدام به انتشار هرگونه نظر چه پیشنهاد ،  انتقاد ، تعریف و تمجید دانش آموزان و کسانی که با این موسسه در ارتباط بوده اند و یا از پکیج های آموزش آن استفاده کردن و تجربه دارند میکنیم.

البته در نظر داشته باشید که برخی از افراد و موسسات ضعیف به‌ دنبال تخریب و به حاشیه کشاندن مجموعه حرف آخر می باشد اگر مقاله مربوط به کلاهبرداری موسسه حرف آخر که در بخش وبلاگ منتشر کردیم مراجعه کنید خود شاهد تخریب ها و گفته های ما خواهید بود از این رو ما تمام این نظرات را به خوبی بررسی و زیر ذره بین خواهیم برد و چنانچه نظرات جنبه تخریب این موسسه را نداشته باشند آنها را انتشار خواهیم داد شما هم می توانید نظرات درباره حرف آخر بر تجربیات فعالیت خود با این موسسه را از طریق فرم زیر به ما ارسال کنید ما پس از بررسی در سریعترین زمان ممکن منتشر خواهیم کرد تا دیگر کاربران و دانش آموزان بتوانند ببینند.

نظرات دانش آموزان درباره حرف آخر
نظرات دانش آموزان درباره حرف آخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

نظرات درباره حرف آخر

همانطور که در بالا اشاره کردیم بسیاری از دانش آموزان به دنبال نظرات درباره حرف آخر هستند و قبل از خرید هر یک از پکیج های موسسه و یا شروع به همکاری با این موسسه برای رفع تردید ها و شک های خود به دنبال نظرات درباره حرف آخر در سطح اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هستند. در این رابطه می بایست خدمت تمامی دانش آموزان عرض کنم که نظرات واقعی را فقط از مراجع معتبر و از طریق سایت حرف آخر دنبال کنند و یا از طریق شبکه‌های اجتماعی که مختص این موسسه و یا هیچ نوع فعالیت تخریبی ندارند پیگیری کنید، زیرا این روز ها با توجه به قدرتمندی موسسه حرف آخر در تمامی بخش ها اعم از ارائه بروزترین دی وی دی های آموزشی کنکور ، دارا بودن بهترین اساتید با سبک و روش تدیسی بسیار حرفه ای و به شیوه الوسازی و انمیشنی ، داری بهترین مشاوران جهت راهنمایی دانش آموزان و … بسیاری از موسسات و افراد سودجو به دنبال تخریب و خراب کردن این موسسه هستند تا بتوانند موسسات خود را به دانش آموزان القا کند از این رو مواظب سودجویی افراد کلاهبردار باشید و گول چنین افراد را نخورید.

در این بخش از سایت ما بخشی را برای شما عزیزان تدارک و در نظر گرفتیم تا در صورت نیاز به مشاهده نظرات دانش آموزان درباره حرف آخر بپردازید و حتی خود نظرات و تجربه همکاری که داشتید را به اشتراک بگذارید که کاملا قانونی و واقعیت‌ها را مشاهده خواهید کرد و سپس انتخاب خود را در رابطه با شروع همکاری با این موسسه و یا عدم همکاری را با خود تصمیم بگیرید.

شماره تماس ماوران حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

نظرات دانش اموزان درباره حرف اخر

موسسه حرف آخر به عنوان بهترین و قدرتمندترین موسسه کنکوری در ایران با ارائه انواع پکیج های آموزشی برای دروس مختلف دو سیستم آموزشی نظام قدیم و نظام جدید توسط بهترین اساتید تدریس شده است و خدماتی چون ارائه رایگان مشاوره برای دانش آموزانی که قصد خرید پکیج را دارند و یا قبلا پکیجی را خریداری کردند و به دنبال دریافت راهنمای برنامه ریزی مطالعاتی و همچنین انواع مشاوره مانند گفتگو با رتبه برتر های کنکور سال های قبل کشور ایران چه در تهران و چه در دورترین نقاط این مرز بوم هستند در اختیار قرار داده است و شما در هر زمان می توانید از این موسسه محصولات و پکیج های مورد نیاز خود را به صورت حضوری و یا آنلاین و از طریق فروشگاه حرف آخر که در منوی بالای سایت قرار دارد اقدام به تهیه کنید و با استفاده از راهنمایی و مشاوره رایگان توسط مشاوران نخبه ساز خود را برای کنکور آماده کنید.

از این رو هر ساله دانش‌آموزان بسیار زیادی با این مجموعه فعالیت خود را شروع و در کنکور از درصد بالای تست‌زنی برخوردار می‌شود و به اهداف بلند مرتبه خود با کسب رتبه برتر در کنکور دست پیدا می‌کنند. ما از تمامی دانش آموزانی که سابقه همکاری با این مجموعه را دارند تقاضا می کنیم که نظرات خود از همکاری با این موسسه و همچنین مشاوران را در این بخش برای ما ارسال کنند و ما جهت مشاهده دیگر دانش آموزان منتشر کنیم، این امر می تواند کمک بسزایی در انتخاب درست دانش آموزان و موفقیت آنها در پس داشته باشد بنابراین ما همواره منتظر دریافت نظرات ، انتقادات ، پیشنهادات شما هستیم.

نقد موسسه حرف آخر

نقد موسسه حرف آخر به نوعی نظرات درباره حرف آخر که در این بخش ارائه کرده ایم می تواند کمک بسزایی در انتخاب دانش آموزان داشته باشد و به صورت صادقانه و بدون هیچ گونه تعصبی ما آماده دریافت هرگونه نقد حرف اخر و همچنین انتقادات و پیشنهادات و تعریف و تمجید شما عزیزان هستیم تا منتشر کنیم و در دسترس دیگر افراد قرار دهیم با این کار دانش اموزان می توانند انتخاب خود را بدون مشکل انجام دهند.

نظرات درباره حرف آخر
نظرات درباره حرف اخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

نقد حرف اخر

برای ارسال نظرات درباره حرف اخر همچنین نقد حرف آخر از سوی شما عزیزان و دانش آموزانی که با این موسسه سابقه ی فعالیت و همکاری داشته اید می توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید ما پس از دریافت هرگونه نقد و برسی و همچنین دیدگاه های شما عزیزان آن را در دسترس عموم و در این بخش قرار خواهیم داد تا شما هم در کمک به دیگر دانش آموزان برای انتخاب و عدم انتخاب این موسسه به عنوان مرجع کنکوری خود سهیم باشید. همچنین شما دانش آموزان عزیز می توانید از طریق دیدگاه و ارسال نظر انتهای همین مطلب اقدام به ارسال توضیحات، سوالات و …. خود بکنید اما ما پیشنهاد می کنیم حتما از طریق فرم زیر برای این کار استفاده کنید.

نظرات خود را از طریق دیدگاه ها برای ما ارسال کنید تا در سایت درج کنیم.

****** حسین زینال پور ******

ایکاش حرف اخر میتونست پک اصلیشو به طوری قسطی بده تا افرادی هم که وضع مالیشون جنان خوب نیس بتونن ازش استفاده کنن

پاسخ: سلام حسین عزیز، فروش قسطی پکیج وجود دارد. جهت تهیه پکیج ها به صورت اقساطی با شماره اعلامی در همین صفحه و مشاورین حرف آخر تماس بگیرید.

****** احمدرضا فرجزاده ******

سلام من پکیج کامل نهم رو تهیه کردم ولی ناقص فرستادین زنگ زدم گفتین میفرستین ولی الان15روز نفرستادین

پاسخ: ارسال شده است احمد رضای عزیز، موفق باشید.

****** محمد امین شهابی ******

سلام. راستین چند روزیه فیلم های حرف آخر رو از اینترنت نگاه می کنم. واقعا عالیه. از نظر مالی خیلی مشکل دارم نه کامپیوتر و لب تاب دارم نگاه کن و نمی تونم دی وی دی ها رو بخرم. دوست دارم بعد از این همه سال بهترین نتیجه را بگیرم. لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ: محمد عزیز چه راهنمایی می تونیم بکنیم شما باید حتما سیستم نیاز دارید.

****** زهرا ******
سلام ببخشید پکیج بیست ازمون شصت چهل چجوری می تونم تهیه کنم از خود موسسه

پاسخ: سلام جهت تهیه این بسته با شماره اعلامی در همین صفحه تماس بگرید.

****** خادم الزهرا ******

سلام ببخشید من سیدی های پارسالو دارم ولی میخوام دوباره کنکور بدم اپدیت ۱۴۰۰ خیلی فرق داره اگه فرق داره دوباره بخرم

پاسخ: سلام نیازی نیست مجدد خریداری کنید با شماره اعلامی در همین صفحه با مشاور ما در تماس باشید تا راهنمایی کنند باید چیکار کنید.

****** محمد ******

سلام واقعا درصد قبولی صدردرصده

****** الهام رضایی ******

چرا روش حل هاتون فقط برای یه سری خاص مسائل کاربرد داره؟درشیمی در زیست نکات غلط اموزشی زیاد است

****** آرمین ******

سلام خسته نباشید.من قصد دارم این پکیج رو کسی اگه واقعا نتیجه گرفته پاسخ بده ..و از سایت میپرسم که اگه نتیجه نگرفتیم تصمینی هست؟

****** …. ******

سلام دانش آموزانی که میخوان سال 1400 کنکور بدن به نظر شما از پروژه 6040 استفاده کنم بهتره یا پروژه 1000ساعت؟؟

******* @ ******

ب نظر من تمام سیدی های حرف آخر معرکه هستند فقط تلاش خودتو می خوان این حرف من برا اون کسایی ک میگن این موسسه کلا به درد نمیخوره ب تمام اونا میگم این استادان حرف آخر ک چوب موسی ندارن ک به سر تو بزنن ک موفق بشی خودشون ک گفتند تو هم باید موسی گونه عمل کنی ک‌به هدفت برسی انشاالله وقتی ب هدفمو رسیدم بهتون میگم ک اسم و فامیل چیه و اینکه موسی گونه عمل کردم و به هدفم رسیدم همین

پاسخ: سلام به شما دوست عزیز، کاش اسم و فامیلیتون رو هم برامون ارسال میکردید. در هر صورت تشکر از شما بابت این صحبت های خوبتون.

******* ارزوی دکتری******

سلام خسته نباشید تروخدا چرا ایقدر قیمتاتون بالاس من پدرم کارگره خیلی داره تلاش میککه برام بخره این پکیج و ولی نمیتونه واقفا قیمت بالاعه تروخدا از تون خاهش میکنم قیمتاتون و پایین بیارید بتونیم بهریم ماهم دانشگا قبول بشیم خواهش میکنم ازتون

پاسخ: سلام ارزوی عزیز، در همین بخش نظری از سوی خانم فرخی داشتیم که راهنمایی کردیم که به چه شکل می توانند پکیج مورد نیازشون رو تهیه کنند. شما هم بنا به این پاسخ می تونید از خرید پکیج های ما بهرمند شوید.

******* سینا ******

سلام خواستم بدونم شما برای هر رشته اختصاصی کار کردین یا فقط مباحث مشترک کار کردین چون من رشته ریاضی ام و میخوام بدونم تو درس های فیزیک و ریاضی که برای رشته ریاضی مطالب سنگین تری داره به طور اختصاصی کار شده یا فقط مباحث مشترک رشته تجربی وریاضی گزینش شده؟

پاسخ: سلام سینای عزیز، این قیمت مخصوص نظرات و پیشنهادات هستش و سوال شما نیاز به یک مشاوره کامل داره. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره تماس ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ در ارتباط باشید مشاوران ما 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

******* خانم فرخی ******

سلام همسرم کارگر و من هم گلاب میگیرم ومیفروشم وتو باغ گارگری میکنم تا بتونم تنها دخترم دبیری قبول بشه تا حالا زبان وشیمی رو تونستم ازشما بخرم تورو خدا شما کمک کنیددخترم مثل من زیرزمین نشین نشه

پاسخ: سلام سرکار خانم فرخی از شنیدن صحبتحاتون بسیار متاثر شدم! حتما ما در کنار شما خواهیم بود. سعی کنید با شماره اعلامی در همین صفحه با ما در تماس باشید تا با یک تخفیف بسیار خوب پکیج مورد نیاز رو در اختیارتون قرار بدیم.

****** محدثه علی نیا ******

با سلام بسیار خوشحالم که سایت حرف آخر این امکان رو در اختیار دانش اموزان حرف آخر گذاشته تا بتوانند نظرات را به اشتراک بگذارند من اولین سایت حرفه ای که میبینم این سایت هست و هیج کجا چنین خدمات و امکانی رو مشاهده نکردم و در کل خواستم من هم نظری با تجربه و همکاری که با این موسسه داشتم رو به اشتراک بگذارم اگر انتشار بدید ممنون میشم.

****** مینا غلامی ******

من برای کنکور 97 به دنبال یک موسسه بودم که از همه نظر کامل باشه و من هم برای اظمینان از انتخاب خودم به دنبال نظرات دیگر دانش آموزان که سابقه خرید و تجربه ای از موسسات مختلف داشتند بودم تا با نظرات بسیار زیادی روبرو شدن که بهترین آنها که من رو متقاعد میکرد موسسه حرف آخر بود و بلاخره با شماوره رایگان این موسسه تماس گرفتم و به خوبی راهنمایی و موارد لازم رو بهم گفتند و در نهایت خرید خود رو انجام دادم و واقعا از این مجموعه که تبلیغات خوبی هم داشت راضی هستم و تازه میفهمم که تبلیغاتشون بی دلیل نبود و پکیج ها همانند تبلیغاتشون با کیفیت و شیوه تدریس و یادگیری بسیار خوبی را داشت و با کمک مشاوران درجه یک ای موسسه تواستم خودم رو به کنکور آماده کنم و الان هم با مشاوران در تماس هستم و امید وارم در کنکور بتونم بهترین نتیجه رو بگیرم که مطمعا هستم نتسجه خواهم گرفت.

اگر شما هم به دنبال موسسه خوب هستید تا بتونید در کنکور موفق باشید من دانش آموز که تجربه کار این موسسه را دارم بهتون پکیج های حرف آخر رو پیشنهاد می کنم.

با تشکر فراوان

******* علی ******

با سلام، بنده هم به نوبت خودم از موسسه حرف آخر تشکر میکنم با این همه زحمت و خدمات خوبشون.من بدن هیچ گونه تحقیقی فقط از طریق تلوزیون با این مسسه آشنا شدم و پس از مکاتبه با مشاوران اقدام به خرید پکیج های مورد نیاز م کردم و تا به این رو  رشد خوبی هم داشتم و لازم دونستم که نظر خودمو ارسال کنم.

در کل خیلی راضی بودم هم از مشاوره و هم ویدیو های آموزشی فقط ای کاش شعبه های در استانهای مختلف داشتن شاید میشد حضوری هم مراجعه کنیم.البته همینجوری هم همه خدمات در دسترس بود و استفاده کردم.

به امید موفقیت تمام دانش آموزان در کنکور 98 به خصوص خودم که زحمت زیادی کشیدم

******* بی نام ******

از همه اساتید این مجموعه نهایت تشکر رو دارم که واقعا از هر لحاظی عالی هستند مخصوصا اقایان همدانی و شاکیری که بی نظیر هستند از دکتر سلوکی که استاد مسائل شیمی هستند تشکر میکنم بابت زحمتی که میکشند در مفاهیم هم خوب عمل میکنند اما نه به اندازه مسائل و بنظرم مشکلی ک این موسسه دارد تنها اندکی در مفاهیم شیمی است. مشاورین این موسسه نیز خوب هستند اما خیلی پیگیر نمیشن بعد خرید محصولات ولی باز هم هیچی از ارزش این موسسه بینظیر کم نمیکنه

4.2/5 - (12 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
57 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
امیر
امیر
2 ماه قبل

واقعا ی بچه باید بیاد درس ریاضی که اینهمه سخته رو درس بده ؟
این بود اینهمه تعریف که می‌کردید ی معلم گذاشتید هیچی بلد نیس برا خدش درس میده و می‌ره اولش اگه می‌گفتید قرارع این بیاد درس بده صد سال سیاه پک رو نمی خریدم من ۹.۵۱۵.۰۰۰ پک‌ فایو استار ریاضی رو خریدم لطفاً همه ی دروس ریاضی رو بدید آقای منتظری درس بده خیلی خوب درس میده از آقای حسین همه ناراضین و طبق قانون اگه همه ناراضی باشند باید راضیشون نگهدارید یا پولشون رو پس بدید چون همه بچها از آقای حسین ناراضین !
پیگیری کنید تا ما وارد عمل نشیم خیلی ممنون ❤️
البته بقیه معلم های پک خیلی عالین فقط حسین رو برامون عوض کنید و از پک تشریحی ام بردارید یا هزینه پکی که حسین درس میده رو برگردونید

اعظم
اعظم
5 ماه قبل

سلام و وقت بخیر من مهر۱۴۰۲پکیج دهم و یازدهم بهمراه مشاوره رو تهیه کردم بعد اولین ماه از حرف آخر خواستم مشاوره رو نمیخام در عوض مابه التفاوت مبلغ مشاوره بمونه تا خرداد ماه پکیج سال دوازدهم رو تهیه کنم عودت وجه رو هم نخواستم چون تهیه اون پول واقعا برام سخت بود پسر من پدر بالاسرش نیست من با خیاطی زندگیمو میچرخونم ولی همکاراتون قبول نمیکنن من چه خاکی تو سرم کنم شما کمکم کنید توروخدا

علیرضا یوسف ابادی
علیرضا یوسف ابادی
1 سال قبل

سلام من پکیج کامل تخصصی سال دهم ویازدهم ودوازدهم ریاضی راخریداری کردیم ولی فقط فیزیک دهم کامل است مابقیدهم ناقص ویازدهم ودوازدهم هم که هیچی

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

من نمونه تدریس های استاد منتظری رو دیدم تو نت ولی اونا فقط بخشی از مطالب هستن و خب میترسمبعد تهیه نتونم همه ی سوالا ی کتاب تستی ام رو که نشر الگو هس پاسخ بدم دوستان میشه اونایی که پک ریاضی رو تهیه کردن بگن چه تاثیری تو درصد کان‌ن براشون داشته آیا میشه با یک الگو برای هر مبحث به همه ی سوالای اون مبحث پاسخ داد و این الگو ها جامعیت دارن یا بخشی از س‌الا رو پوشش میدن . لطفا کسایی که پاسخ میدن از رو صداقت باشه نه از روی دشمنی با حرف اخر و نه از روی تعریف بیجا فقط خواهشانه از روی صداقت باشه تا یه دعای خیری هم از طرف ما نصیبتون بشه

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

سلام وقت بخیر ببخشید مشاور محترم در مورد محصولات هر کی یه نظری داره یکی میگه دمت گرم استاد منتظری یکی میگه مفتم نمیرزه خب یا این پاسخا باز اون دو راهی برطرف نمیشه . ما قصدمان به صورت حتمی نتیجه گرفتنه نه بعد تهیه پشیمانی میشه در این مورد راهنمایی کنین

ی دانش اموز
ی دانش اموز
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
پکیجای حرف اخررر بی نظیره من انسانیا و عمومیاشو تهیه کردم همشون ی تدریس فوق العاده و متفاوتن البته بجز تاریخ جغرافیاا … ?من اصلاا توقع همچین پکیج ضعیفی رو از موسسه شما نداشتم ??

مهدی
مهدی
1 سال قبل

سلام پکیج های حرف آخر خوبه ولی اگر برای درس دینی جای بیشتری برای نوشتن نکات میذاشتید بهترم میشد

خانم دکتر
خانم دکتر
2 سال قبل

مگه نه اینکه میگین موسسه تون عالیه
خوب پس چرا نمیزارین نظرات همه ارسال بشه!!فقط نظرهای مورد پسند خودتون رو میزارین??

خانم دکتر
خانم دکتر
2 سال قبل

اگه میشه لطف کنین همه نظرات رو بزارین نه فقط نظرهای مثبت رو باتشکر

هاشمی
هاشمی
2 سال قبل

با عرض سلام و وقت بخیر
لطفا در ارسال دی وی دی ها دقت کنید و جواب دهی در بروز مشکل بسیار پایینه طوریکه من دو ماه درگیر هستم و جوابی نگرفتم

ملکیغ
ملکیغ
2 سال قبل

سلام ببخشید منو خواهر برادرام امسال کنکوری هستیم ما با گرفتاری تونستیم یک پکیج حرف اخرو سفارش بدیم ام واقعا نمیتونیم چهارتایی با یه پکیج درس بخونیم چون برنامه هامون تداخل داره و واقعا برامون سخته یه پکیج دیگه سفارش بدیم حالا باتوجه به اینکه یک بار این محصول رو خریداری کردیم ایا میتونیم از کپی محصول استفاده کنیم

فاطمه داوری
فاطمه داوری
3 سال قبل

سلام من یک ماه بسته ۶۰۴۰ رو تهیه کردم ولی هیچ مشاوری رو دریافت نکردم مشاور فقط برای واریز پول تماس گرفتن و پیکیر بودن پول که واریز کردم دیگه هیچ تماسی دریافتی نداشتم یا اگر زنگ بزنم می گن طبق برنامه پیش برو نمی دونم کدوم برنامه رو میگن

Nastaran
Nastaran
3 سال قبل

من پک ۶۰۴۰ رو گرفتم اما مشاورم اصلن بعد اون رسیدیگی نکرد و با بنده تماس نگرفتن..فک کنم دقدقه های مشاوراتون فقط پول بود چون حتی ی بارم با بنده تماس نکرفتن

Nastaran
Nastaran
3 سال قبل

سلام چرا فقط نظرات مثبت رو ثبت میکنید

Nastaran
Nastaran
3 سال قبل

من توی قلم چی هم ثبت نام کردم اونجا هم متاسفانه همینجوری بود..واقعا متاسفام حتی همسرم ب مشاورمم این موضوع رو گفتن و ایشون گفتن ک ن ما ۱۰۰%پیگیری میکنیم اما متاسفانه همین ک پولو واریز کردم و پک رو خریداری کردم هیچ تماسی با بنده نداشتن..

NASTARAN
NASTARAN
3 سال قبل

سلام من تو پروژه ۶۰۴۰ ثبت نام کردم اما متاسفانه مشاورم اصلن با بنده تماس نمیگیرن همینکه پولو واریز کردم و پکیج رو خوردیم دیگه حتی ی بارم نشده ب بنده زنگ بزنن..فک کنم مشاوره ها فقط دقدقه شون پوله

کیمیا
کیمیا
3 سال قبل

سلام چطور بفهمم ک مشاورم جزو اساتید شماست؟

.
.
3 سال قبل

سلام ببخشید پکیج بیست ازمون شصت چهل چگونه میتونم تهیه کنم؟

Prs
Prs
3 سال قبل

سلام بهترین مشاور ایران یعنی سینا تهرانی داره از کپی دی وی دی های شما استفاده میکنه پیگیرق کنید

خادم الزهرا
خادم الزهرا
3 سال قبل

سلام ببخشید من کنکوری ۹۹ بودم حالا میخوام دوباره برا ۱۴۰۰ بخونم میشه بگین خیلی فرق داره اپدیت ۱۴۰۰ یا نه اگه خیلی فرق داره دوباره بگیرم

سلمان
سلمان
پاسخ به  خادم الزهرا
2 سال قبل

سلام دوستان من پکیج حرف اخر رو دارم استفاده می کنم ولی ازهمه درس ها راضی هستم به جز شیمی
شیمی اقای شیروانی اصلا کامل نیست
وحتی بعضی جاها(استو) طوری هستش که ادم باید دانش قبلی داشته باشه ونگفته از این قسمت هارد میشن و لازم به ذکر است که من برای شیمی اقای شیروانی بیهوده هزینه کردم

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  سلمان
1 سال قبل

سلام ببخشید شما از پک ریاضی راضی هستید واقعا؟؟ و اینکه با تدریس آقای منتظری میتونستید به همه نوع سوال پاسخ بدید و اینکه اگه اسم کتاب تستی تون چی بود اگر پاسخگو باشید ممنوم میشم

مبینا
مبینا
3 سال قبل

میخواستم بدونم مشاوران شما همشون داخل،سایت ثبت شده ان یا خیر و کسانیکه باهاشون درمورد پکیج ها صحبت میکنیم مشاور کنکوری هستن یا نه
منظورم اینه تحصیلاتشون در همین ضمینه بوده؟

مبینا
مبینا
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
من با یکی از مشاوران موسسه صحبت کردم و ایشون راهنماییم کردن و بعدش با یک خانومی که توسط ایشون با موسسه آشنا شدم صحبت کردم گفتن من از دروس اختصاصی اصلا راضی نبودم منم الان گیج شدم و خیلی سردرگمم لطفا راهنمایی کنید

شهاب
شهاب
3 سال قبل

سلام اگه کسی مجموعه صفر تا صد رو بگیره بعدش باید ۶۰۴۰ رو بگیره

کریمی
کریمی
3 سال قبل

سلام من از مشاوری که برای سفارش باهاش در ارتباط هستم خواستم راجب برنامه ریزی راهنماییم کنه گفت نمیشه باید کل محصولات حرف آخرو یه جا بخری نه تک تک تا بهت مشاوره و برنامه ریزی بدیم
من‌واقعا ناراحت شدم چه فرقی میکنه تک تک سفارش بدیم یا یه جا بالاخره که میخریم
واقعا نمیشه از مشاوره رایگان بهره مند شد؟

راحیل
راحیل
3 سال قبل

سلام
من دهمم بعد بعضی از دروس رو جامع گرفتم حتی شیمی مفاهیمم دهم و یازدهم گرفتم
به نظرتون ب مشکل بر نمی‌خورم؟؟؟

یه چیز دیگه…احساس میکنم روش خوندن درستی ندارم

آیدین
آیدین
3 سال قبل

ما مستقیم اومدیم از خود موسسه خریداری کردیم،راستی یه سوال،من ریاضی دهم و یازدهمو گرفتم روی جلدش نوشته ریاضی جامع ۱،ریاضی جامع۲،ولی تو جامع۲مشتقم هست،آخه ما که مشتق نخوندیم هنوز،میشه راهنمایی کنین

آیدین
آیدین
3 سال قبل

ممنون،من پکیج کاملشو گرفتم،امیدوارم به موقع تموم کنک

مهلا
مهلا
3 سال قبل

منم خیلی دوست دارم از پکیج های حرف آخر استفاده کنم ولی متأسفانه خیلی خیلی گرونه .

آیدین
آیدین
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

من میخوام بخرم،چند درصد احتمال قبولی هست؟

آیدین
آیدین
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

یعنی واقعاً امکانش هست؟تا حالا چند نفر جواب گرفتن؟

شهاب
شهاب
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام میگم بسته ۶۰۴۰رو اگه سفارش بدیم چند روزه بدست ما میرسه و بسته ۶۰۴۰ شامل درس های دهم و یازدهم هم میشه

مهدیه
مهدیه
پاسخ به  حرف آخر
2 سال قبل

سلام من کنکوری ۱۴۰۱ هستم و پکیج دهم و یازدهم رو تهیه کردم میخوام بدونم فیلم های اموزشی آپدیت شدن یعنی باید دوباره تهیه کنم بسته رو؟؟

marwa
marwa
پاسخ به  حرف آخر
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر.ببخشید من میخام پکیج صفرتاصدروتهیه کنم براکنکور۱۴۰۰وهدفم هم پزشکیه البته اینم بگم ک پشت کنکوری ام تاحالا چن تا مشاوربامن تماس گرفتن ولی احساس میکنم اونجور ک بایدنیسن.ی مشاور زبده درکارمیخام ک منو ب هدفم برسونه لطفا منوراهنمایی کنید

هاشمی
هاشمی
پاسخ به  marwa
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر بنده با مشاهده نمونه کار های این موسسه مایل شدم که بسته هارو خریداری کنم ولی متاسفانه بدلیل هزینه بسیار بالا وناتوانی خانوادم نمیتوانم این کار را انجام بدم پدر من کارگر هستن و این روز ها هم که کار خیلی کمه لطفا کمکم کنید تا بتوانم من هم از این محصولات فوق العاده عالی استفاده کنم

یک دانشجو
یک دانشجو
4 سال قبل

خیلی مردی منتظری فقط همین

خانم دکتر
خانم دکتر
پاسخ به  یک دانشجو
2 سال قبل

حرف آخر خوبه ولی تدریس آقای شیروانی و منتظری مفت هم نمیرزه?

ناشناس
ناشناس
پاسخ به  خانم دکتر
1 سال قبل

خانم دکتر شما قبل تهیه ی پک ریاضی یه نم‌نه تدریس نگاه کرده بودید و اگر بله از نمونه تدریس راضی بودین بعد تهیه ی پک نظرتون عوض شد ؟؟؟

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.