جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر ( رشته ریاضی )

مقاطع مخروطی حرف آخر رشته ریاضی نظام قدیم

مقاطع مخروطی یکی از مباحث پیچیده ریاضی است که به بخش هندسه مربوط می شود. برای دانش آموزانی که قصد دارند رتبه بالایی در ریاضی و هندسه کسب کنند، یادگیری کامل مقاطع مخروطی و تسلط بر آن، دارای اهمیت بسیاری است.

مقاطع مخروطی دارای انواع شکل های هندسی و فرمول های اختصاصی مربوط به خود است که باید تمامی آن ها را به روش درست یاد گرفته باشید.
بیشتر دانش آموزان و داوطلبان می گویند که من همه چیز را یاد گرفته بودم و کتاب درسی را چندین بار مرور کرده بودم اما وقتی سر جلسه کنکور نشستم، فهمیدم چیزی از فرمول های ریاضی و مقاطع مخروطی یادم نمی آید و انگار همه آن ها با هم قاطی شده بودند.

در واقع این مشکلی است که برای بیشتر داوطلبان ناکام در کنکور پیش می آید. بهترین گزینه برای فراموش نکردن فرمول ها، یادگیری آن ها به روش صحیح است.

در مجموعه مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی، به این مسائل کاملا توجه شده است. در این بسته آموزشی تمام جوانب سنجیده شده و یادگیری بر اساس جدیدترین متد های آموزشی صورت می گیرد و بهترین منبعی است که می تواند دراختیار داوطلب قرار بگیرد.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر، بهترین منبع است و چرا باید از آن استفاده کرد؟ به منظور پاسخ گویی به این سوال و معرفی کامل تر مجموعه مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی، ادامه مطلب را دنبال کنید.

مقاطع مخروطی نظام قدیم رشته ریاضی حرف آخر

مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی

کمتر داوطلبی است که با اسم استاد عبدالرضا منتظری غریبه باشد و ایشان را نشناسد. استاد منتظری بزرگترین و معروف ترین استاد تدریس ریاضی در تمام کشور هستند و هرساله شاگردان ایشان جزو رتبه های برتر کنکور هستند. ایشان بیش از 20 سال سابقه تدریس در معتبرترین مدارس و موسسه های آموزشی را دارند و دارای چندین عنوان کتاب تالیفی در خصوص ریاضی هستند. پس باید کار را به کاردان بسپارید و تدریس مقاطع مخطروطی را هم به استاد منتظری بسپارید.

ایشان روش های قدیمی و سنتی آموزشی را کنار گذاشته و از جدیدترین متد و روش های آموزشی سخن می گویند که تا اکنون در ایران توسط هیچ کسی جز اساتید حرف آخر اجرا نشده است. با روش شهودی سازی و استفاده از تصاویر متحرک و انیمیشن، نیمکره سمت راست به کار گرفته می شود و از طریق همکاری چشم و گوش، درصد یادگیری به بالاترین حد خود می رسد و امکان فراموشی بسیار کم می شود.

همچنین استاد دارای بیانی شیوا و قابل فهم هستند و از هنرهای ایشان این است که سخت ترین مسائل و مباحث را به آسان ترین روش ممکن آموزش می دهند. با استفاده از این پکیج برای همیشه بر روی مقاطع مخروطی تسلط پیدا خواهید کرد و با انواع تیپ های سوال تستی آشنا خواهید شد.

مبحث مقاطع مخروطی در کنکور سراسری

این مبحث هم جزو تست خیزترین مباحث ریاضی است و مسلما برای دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک دارای بودجه بندی بیشتری است و سوال های بیشتری نسبت به تجربی، طرح می شود.

مبحث مقاطع مخروطی شامل دایره، بیضی، سهمی و هذلولی است که برای رشته ریاضی فیزیک و تجربی دارای اهمیت است و هر ساله در کنکور سراسری چندین سوال از آن طرح می شود. به طور میانگین برای داوطلبان رشته تجربی حدود 2 الی 3 سوال تستی در کنکور طرح می شود.

با توجه به تدبیر طراحان کنکور، مشاهده می شود که تست های وقت گیر و با فرایند پیچیده تر و چند مجهولی، جای تست های ساده سابق را گرفته اند و همین موضوع باعث پدید آمدن چالش های جدیدی برای داوطلبان شده است.

برای حل چالش های پیش روی شما، پیشنهاد ما استفاده از یک از منبع کامل و جامع است که بتواند در کم ترین زمان ممکن، بیشتری بازدهی را داشته باشد. بسته مقاطع مخروطی نظام قدیم تدریس استاد منتظری می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

کامل ترین منبع مقاطع مخروطی نظام قدیم

آیا ویژگی یک منبع خوب را می دانید یا صرفا در انتخاب منبع به تبلیغ دوستان و رسانه ها توجه می کنید؟

منبعی مفید و تاثیرگذار است که تمام مشکلات درسی شما را حل کند و به شما در کمترین زمان، بیشترین اطلاعات را ارائه کند. همچنین باعث تلف شدن وقت شما نشود و در عوض یادگیری با کیفیت، به شما زمان بیشتری هم بدهد.

شما را با فضای کنکور و تست های مقاطع مخروطی آشنا کند و نحوه حل کردن آن ها را به خوبی و به آسانی به شما یاد بدهد.

یک منبع خوب درحالی که به شما اطلاعات مفیدی می دهد، از تلنبار شدن اطلاعات درسی در ذهن شما جلوگیری می کند و در هر جلسه به مرور مطالب قبلی می پردازد و در این صورت مطالب آموزشی دچار تداخل اطلاعاتی نمی شوند. کسانی که فقط در ماه های آخر مانده به کنکور درس می خوانند و یا از منبع نامناسب یا از منبع های متعدد استفاده می کنند، دچار تداخل اطلاعاتی می شوند و به همین دلیل در کنکور سراسری، با وجود آموزش های فراوان قبلی و یادگیری تمام مباحث، قادر به حل کردن سوالات کنکور ریاضی نخواهند بود.

پیشنهاد ما به شما این است که از بهترین منبع مقاطع مخروطی که تاکنون ارائه شده است، استفاده کنید. آیا می دانید چرا باید از این منبع استفاده کنید؟

چرا باید از مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی استفاده کنیم؟

تمامی عناوینی که در پاراگراف قبلی عنوان کردیم، در این مجموعه آموزشی وجود دارد. نشانه های یک منبع مناسب به طور کامل در مقاطع مخروطی حرف آخر گنجانده شده است و همه نیازهای یک داوطلب به یک منبع مناسب را تامین می کند.
دیگر نیازی به تعدد منابع ندارید. با خیال راحت از مجموعه حرف آخر استفاده کنید و آن وقت درصد ریاضی خود را به صورت سه رقمی خواهید دید!

ویژگی مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر رشته ریاضی

پکیج تهیه شده برای داوطلبان نظام قدیم ریاضی، شامل 2 دی وی دی آموزشی است که شرح مختصری از آن ها را در اینجا می توانید ببینید.

DVD1:

جلسه 0 : هندسه مختصاتی

جلسه 1 :  بررسی همزمان دایره بیضی و هذلولی

DVD2:

جلسه 1 : قسمت دوم بررسی همزمان دایره، بیضی و هذلولی

جلسه 2 : سهمی

جلسه 3 : تستهای ترکیبی مقاطع مخروطی

جلسه 4 : دایره تکمیلی

مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت خرید این پکیج یعنی مقاطع مخروطی نظام قدیم حرف آخر ( رشته ریاضی ) با شماره تماس فوق و مشاوره رایگان حرف آخر در ارتباط باشید و یا به صورت آنلاین از طریق دکمه خرید زیر تهیه کنید. همچنین می توانید با استفاده لیست قیمت محصولات حرف آخر به نرخ دیگر محصولات دسترسی داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.