جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

مدار و مغناطیس فیزیک نظام قدیم حرف آخر

پکیج مدار و مغناطیس فیزیک حرف آخر

در این مقاله کلیه مباحث مربوط به مدار و مغناطیس فیزیک حرف آخر توسط یکی از اساتید موسسه حرف آخر ارائه می شود. همواره دانش آموزان با دغدغه یادگیری دورس تخصصی از جمله درس فیزیک مواجه هستند و به دنبال منابع آموزشی برای این دورس می باشند و منابع زیادی را نیز مطالعه می کنند. موسسه حرف آخر پکیج هایی را تولید کرده است که این مباحث را به طور جامع در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. از جمله مباحث ارائه شده در پیکجی که برای درس فیزیک آماده شده است، مبحث مدار و مغناطیس فیزیک حرف آخر می باشد و با هدف کمک به محصلین و افرادی که خود را برای شرکت در کنکور آماده می کنند، تهیه کرده است.

مدار و مغناطیس فیزیک نظام قدیم حرف آخر

مدار و مغناطیس فیزیک نظام قدیم

دانش آموزانی که در یادگیری بخش مدار و مغناطیس درس فیزیک با مشکل مواجه هستند و مفاهیم آن را به خوبی درک نمی کنند، می توانند با تهیه پکیج  مدار و مغناطیس فیزیک نظام قدیم اطلاعات خود را در این مبحث افزایش دهند و اشکالات خود را رفع نمایند. دانش آموزان و داوطلبان کنکور می توانند، برای دریافت اطلاعات جامعی از دروس فیزیک حرف آخر و همچنین عناوین ارائه شده در این پکیج به وب سایت حرف آخر مراجعه نمایید و علاوه بر آن  برای یادگیری این مبحث و کسب یک نتیجه عالی، شما می توانید از این پکیج استفاده نمایید.

در پکیج فیزیک حرف آخر چه مباحثی ارائه شده است؟

از مهمترین و دشوارترین دروس تخصصی که دانش آموزان رشته های ریاضی و نیز تجربی برای کنکور باید آن را مطالعه و خود را برای گرفتن نتیجه عالی آماده نمایند، درس فیزیک می باشد. این درس با داشتن ضریب بالا در کنکور تاثیر فراوانی در افزایش رتبه کنکور دانش آموزان دارد. اما بعضی از دانش آموزان به این درس توجه چندانی ندارند و به آن اهمیت نمی دهند، حال آنکه با توجه بیشتر به این درس به راحتی می توانند میزان درصد و رتبه کنکور خود را افزایش دهند. به همین منظور موسسه حرف آخر در قسمتی از پکیج فیزیک حرف آخر مبحث مدار و مغناطیس فیزیک نظام قدیم را مورد بررسی قرار داده است و این پکیج را با هدف یادگیری هرچه بهتر دانش آموزان عرضه نموده است. در این پکیج اطلاعات کاملی از فیزیک حرف آخر در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می گیرد تا با استفاده از مبحث مدار و مغناطیس فیزیک حرف آخر بتوانند به نتایج قابل قبولی دست یابند.

سرفصل ها و مباحث درس فیزیک بسیار گسترده می باشد و هریک از این مباحث نیز دارای بخش های ویژه و مهمی هستند. برای اینکه اطلاعات گسترده و جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، به معرفی مدار و مغناطیس فیزیک حرف آخر در این بخش خواهیم پرداخت. برای دریافت نتیجه عالی در کنکور شما عزیزان می توانید با مطالعه درس فیزیک آخر اطلاعات خود درباره این مبحث را ارتقا دهید.

انواع پکیج های فیزیک حرف آخر:

موسسه حرف آخر علاوه بر پکیج مدار و مغناطیس فیزیک نظام قدیم پکیج های دیگری نیز تولید و ارائه نموده است که به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

فیزیک سال اول و دوم حرف آخر

فیزیک دینامیک حرف آخر

فیزیک نوسان و موج حرف آخر

مطالب ارائه شده در پکیج مدار و مغناطیس فیزیک حرف آخر

پکیج مدار و مغناطیس فیزیک حرف آخر نظام قدیم یکی از پرمحتواترین و مهم ترین منبع هایی است که برای تقویت مطالب آموزشی مرتبط با نظام قدیم توسط موسسه برای ارتقای سطح علمی دانش آموزان  و کنکوری ها تولید شده است. در این پکیج اطلاعات بسیار کاملی از  بخش مدار و مغناطیس فیزیک حرف آخر قرار دارد تا محصلین و کنکوری ها بتوانند با مطالعه آن ، اطلاعات خود را در زمینه بخش مدار و مغناطیس  در زمان کوتاهی افزایش دهند و آمادگی لازم را برای کنکور بدست آورند. برای تهیه این پکیج و همچنین کسب اطلاعات کافی درباره این پکیج باید به سایت این موسسه مراجعه نمایید.

پکیج مدار و مغناطیس فیزیک حرف آخر چه قابلیت های دارد؟

همانند دیگر محصولات آموزشی جذاب و پرمحتوایی که موسسه حرف آخر تولید کرده است، پکیج مدار و مغناطیس فیزیک حرف آخر نیز قابلیت هایی منحصر به فرد خود را دارد، که کاربردهای فراوانی از لحاظ آموزشی برای داوطلبین عزیز دارد و همین امر سبب شده این محصول با سایر محصولات مشابه  که در بازار موجود می باشد، متمایز باشد.

برای اینکه شما داوطلبان عزیز از این محصول اطلاعات جامعی را بدست آورید در این مطلب سعی کرده ایم به بررسی قابلیت های آن بپردازیم. از مهمترین ویژگی هایی که این محصول دارد، قیمت مناسب و پایین آن می باشد و شما می توانید برای کسب اطلاع از قیمت پکیج مدار و مغناطیس فیزیک حرف اخر به سایت این موسسه مراجعه نمایید.

از قابلیت های بارز مدار و مغناطیس فیزیک نظام قدیم استفاده از شیوه های نوین آموزشی  و کاربردی بودن آنها می باشد و همین امر سبب شده است که این محصول در بین محصلین و افرادی که برای کنکور آماده می شوند، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شود. موسسه حرف آخر مطالب این پکیج را با استفاده از تصاویر و انیمیشن آموزش داده اند و سعی کرده اند در این محصول با فعال کردن نیمکره راست در مغز باعث شوند، دانش آموزان مطالب را خیلی سریع یاد گرفته و به حافظه خود بسپارند. با استفاده از این روش، مطالب مدت زمان بیشتری در حافظه داوطلبین و دانش آموزان ماندگار می شود.

حرف آخر در این محصول فرمول های دشواری که در مبحث مدار و مغناطیس حرف آخر قرار دارد، را حذف کرده اند و به جای آن با استفاده از روش الگوسازی و نیز طرح راه های کامل، که کاور کننده نیازهای دانش آموزان از نظر آموزشی می باشد، تلاش کرده اند مطالب آموزشی مورد نیاز دانش آموزان و داوطلبین را در این پکیج قرار دهند.

همچنین از قابلیت های آموزشی دیگری که در محصول فیزیک حرف آخر قرار داده شده است، برنامه ریزی آموزشی کامل، مشاوره که توسط متخصصین انجام می شود و شیوه های نوین آموزشی می باشد. به وسیله این محصول می توانید، بدون اتلاف وقت و با استفاده کامل از زمان خود مطالب را به طور کامل یاد بگیرید و خود را برای کنکور آماده نمایید.

استاد متبحر محصولات مدار و مغناطیس فیزیک نظام قدیم

استاد کامیار یکی از متبحرترین و موفق ترین اساتیدی است که در زمینه تدریس کنکوری فیزیک فعالیت می کند و موفق شده است با تولید و ارائه پکیج بسیار محبوب مدار و مغناطیس فیزیک نظام قدیم به دانش آموزان برای موفقیت در کنکور یاری رساند. استاد کامیار همچنین علاوه بر برنامه ریزی برای مطالعه و استفاده از شیوه های آموزشی جدید، مطالب را به صورت عالی بیان نموده اند تا دانش آموزان بتوانند مطالب را یاد بگیرند و به ذهن بسپارند. این پکیج حاوی ده عدد دی وی دی می باشد. در ادامه مطالبی که در آنها گنجانده شده است را بررسی می نماییم.

DVD1:

الکتریسیته جاری1

DVD2:

الکتریسیته جاری2

DVD3:

الکتریسیته جاری3

DVD4:

الکتریسیته جاری4

DVD5:

الکتریسیته جاری5

DVD6

الکتریسیته جاری6

DVD7:

مغناطیس1

DVD8:

مغناطیس2

DVD9:

القای الکترومغناطیس1

DVD10:

القای الکترومغناطیس2

شماره تماس مشاوره رایگان: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

ما امیدواریم شما عزیزان با مطالعه پکیج های مدار و مغناطیس نظام قدیم موفق شوید، اطلاعات لازم را بدست آورید و کنکور را با موفقیت سپری نمایید. برای کسب اطلاعات کامل تری از این مجموعه می توانید به قسمت مشاوره حرف آخر مراجعه نمایید. و یا با شماره تماس فوق در ارتباط باشید. همچنین می توانید از طریق فروشگاه حرف آخر به دیگر محصولات این محموعه دسترسی داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.