جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

لینک پرداخت حرف آخر ? فیلم آموزشی کامل نحوه پرداخت آنلاین

دریافت لینک پرداخت حرف آخر

موسسه حرف آخر یک موسسه کنکوری معتبر می باشد که سالانه دانش آموزان بسیاری را پذیراست. برای پرداخت هزینه پکیج های مورد نظر با لینک پرداخت حرف آخر بهتر است قبل از واریز وجه حتما با موسسه در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در رابطه با درگاه های پرداخت در اختیار شما قرار دهند تا خریدی آسوده و مطمئن داشته باشید.

در صورتی که حضوری به موسسه مراجعه کنید می توانید از طریق کارتخوان بدون نیاز به پرداخت آنلاین هزینه پکیج را پرداخت کنید. اما در صورتی که می خواهید به صورت آنلاین پکیج درسی مورد نظر خود را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم حتما از لینک پرداخت حرف آخر استفاده کنید تا در کوتاه ترین زمان سفارش خود را دریافت کنید.

توجه توجه:

آیا لینک پرداخت موسسه حرف آخر کلاه برداری جدید است؟

مراقب افراد سود جو باشید! چرا که که با روش ها و تاکتیک های حرفه ای اقدام به معرفی خود به عنوان مشاور حرف آخر لینک پرداخت هایی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند و از این روش اقدام به سودجویی و کلاهبرداری می کنند.

لینک پرداخت حرف آخر کلاه برداری است یا خیر؟ خیر این امر کاملا صحت دارد و حرف آخر برایی فروش پکیج های خود و در یافت هزینه را به صورت لینک پرداخت آنلاین در دستور کار خود قرار داده است. اما حتما مراقب این لینک ها باشید تا در دام کلاه برداران نیفتید.

توجه: چگونه لینک پرداخت اصلی حرف آخر را دریافت کنیم؟ این سایت مطعلق به موسسه حرف آخر است که می توانید با خیال آسوده و اطمینان خاطر بیشتر با شماره مشاوران ما یعنی  ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ تماس گرفته و لینک پرداخت اصلی را دریافت کنید.

لینک پرداخت آنلاین حرف آخر

موسسه حرف آخر موسسه کنکوری معتبری برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور است و با توجه به فروش پکیج های درسی و… نیاز به لینک پرداخت قوی برای ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان دارد. از این رو می توان گفت که با گذر زمان شرایط پرداخت این موسسه متناسب با پیشرفت امکانات برای پرداخت اینترنتی، افزایش یافته است.

قبل تر روش پرداخت به گونه ای بود که شماره حساب ها به افراد متقاضی ارائه می شد و می بایست سفارش محصول با پرداخت کارت به کارت و واریز به شماره حساب صورت می گرفت. اما اکنون می توانید به صورت آنلاین و با استفاده از لینک پرداخت حرف آخر، در زمان کوتاهی سفارش خود را ثبت کنید تا موسسه حرف آخر پکیج انتخابی شما را در کوتاه ترین زمان به دست شما برسانند.

مشاوره حرف آخر : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ 

چگونه از لینک پرداخت حرف آخر استفاده کنم؟

هنگام تماس با مشاور خود و تصمیم برای خرید بسته کنکوری متناسب با رشته و نیاز خود می توانید لینک پرداخت حرف آخر را از مشاور دریافت کنید و واریزی تان را انجام دهید.

قبل از پرداخت هر گونه وجهی می بایست با مشاور در تماس باشید تا توضیحاتی جامع و مناسب به شما ارائه دهد و سپس تخفیفات لازم برای شما در سیستم اعمال شود. پس از آن قیمت نهایی پکیج انتخابی شما به همراه لینک پرداخت حرف آخر برای تان ارسال خواهد شد و دانش آموز توسط لینک می تواند به پنل خود دسترسی پیدا کرده ( که نام دانش آموز، نام مشاور و دروس انتخابی در آن قرار دارد) و اقدام به پرداخت نماید.

در انتهای صفحه مربوطه قیمت به تومان برای شما نمایش داده می شود که در نهایت شما مبلغ مورد نظرتان را در باکس مربوطه وارد می کنید و سپس به درگاه پرداخت اینترنتی متصل خواهید شد و می توانید هزینه پکیج را واریز نمایید.

لینک پرداخت موسسه حرف آخر

اطمینان یافتن از اعتبار لینک پرداخت حرف آخر

به خاطر داشته باشید که قبل از پرداخت هر گونه وجهی حتما با موسسه حرف آخر در تماس باشید و لینک پرداخت را از مشاوران دریافت کرده باشید. به خاطر داشته باشید که فرآیند پرداخت را از طریق شاپرک انجام دهید. حتما به هنگام واریز و پس از آن با موسسه در ارتباط باشید تا راهنمایی های بیشتری دریافت کرده و از فرآیند خرید خود اطمینان داشته باشید.

با این وجود، در کنار پرداخت های کارت به کارت، ساده ترین و سریع ترین روش استفاده از لینک پرداخت حرف آخر است که از کلاهبرداری های احتمالی جلوگیری شده و خرید مطمئن تری خواهید داشت. اما به خاطر داشته باشید که قبل از واریز وجه از شماره کارت مقصد و لینک پرداخت موجود استعلام بگیرید که مشاوران ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهند نمود.

روش های خرید حضوری و غیر حضوری

موسسه حرف آخر برای سهولت کار دو روش خرید حضوری و غیر حضوری را در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرا داده است.

در صورتی که حضورا به موسسه حرف آخر مراجعه کنید می توانید هزینه را توسط کارتخوان های موجود در مجموعه واریز نمایید و دیگر نیازی به لینک پرداخت حرف آخر و شماره حساب مجموعه نیست.

در صورتی که مراجعه حضوری برای شما امکان پذیر نیست می توانید از طریق لینک پرداخت آنلاین موسسه حرف آخر اقدام کنید و به صورت آنلاین هزینه پکیج را پرداخت کنید که روشی بسیار ساده و سریع و با گوشی موبایل تان نیز امکان پذیر است.

در صورتی که هر گونه  مشکلی در پرداخت آنلاین شما رخ داد  حتما با شماره تماس هایی که در سایت قرار دارد با مشاورین ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان حرف آخر : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

لینک پرداخت حرف آخر

آیا لینک پرداخت موسسه حرف آخر قابل اعتماد است؟

توجه داشته باشید که تنها زمانی اقدام به پرداخت اینترنتی نمایید که مشاورین ما در موسسه حرف آخر، لینک پرداخت حرف آخر را برای شما فرستاده و تخفیفات لازم را  اعمال کرده باشند. این راه کار تنها برای سهولت کار مراجعین، دانش آموزان و کنکوری های عزیز می باشد تا بتوانند بدون مشکل و در سریع ترین زمان ممکن پکیج های موسسه حرف آخر را خریداری و از آن استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر برای پرداخت آنلاین می توانید با شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم با مشاورین ما در تماس باشید.

توجه داشته باشید که پس از مشاوره، مبلغی را که در نهایت با توجه به بسته انتخابی شما و با اعمال تخفیفات در پنل شما قرار داده شده است را وارد کرده و واریز کنید. در غیر این صورت ممکن است فرآیند ارسال بسته از انبار دیرتر صورت پذیرد و دچار مشکل شود.

شماره های حساب موسسه حرف آخر و استفاده از رمز پویا یا رمز دوم

همان طور که قبل تر اشاره شد، در گذشته پکیج دانش آموزان، پس از واریز وجه به شماره حساب های مجموعه حرف آخر، برای آنها ارسال می شد. نام شماره حساب مجموعه حرف آخر نیز (حرف آخر مهر ) می باشد که در صورتی که از لینک مستقیم پرداخت حرف آخر استفاده نمی کنید توجه داشته باشید که به شماره حساب صحیح وجه را واریز نموده و حتما مشاوران ما را در جریان پرداخت خود قرار دهید.

برای پرداخت کارت به کارت نیاز به رمز دوم یا رمز پویا خواهید داشت که این رمز را می توانید از شعبات بانک خود دریافت کنید. اما در صورتی که قصد واریز به شماره حساب حرف آخر را داشته باشید می توانید به شماره ای که در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم با مشاوران ما در ارتباط باشید تا از طریق شماره حساب هزینه پکیج خود را واریز فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.