جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

سینماتیک فیزیک حرف آخر ( نظام قدیم )

سنماتیک حرف آخر

سینماتیک از جمله مهم ترین مباحث فیزیک برای داوطلبان رشته ریاضی فیزیک و تجربی است که هر ساله کانون توجه طراحان کنکور سراسری قرار می گیرد. طبق نظر مشاوران و بررسی کنندگان کنکور سراسری، به طور میانگین از این بخش حدود 3 الی 4 سوال مطرح می شود. سینماتیک در پایه پیش دانشگاهی 1، در کنار دینامیک و موج و نوسان  قرار گرفته که همگی جزو مهم ترین مباحث فیزیک هستند اما در این مقاله به صورت اختصاصی به معرفی پکیج سینماتیک فیزیک حرف آخر پرداخته می شود که شامل صفر تا صد سینماتیک پیش دانشگاهی 1 است.

برای دست یافتن به بهترین رشته های دانشگاهی و رتبه های بالا شما نیاز به یک درصد بالا در همه درس هایتان و به خصوص فیزیک دارید. پس در صورت مشکل داشتن با سینماتیک و سایر مباحث فیزیک نمی توان آن را کنار گذاشت زیرا مشکلات را چندین برابر می کند. باید بتوانید با استفاده از یک منبع قوی و جامع، بر سینماتیک مسلط شوید و از رقیبان بی شمار خود پیش بیوفتید.

پیشنهاد ما به شما این است که از یک منبع جامع استفاده کنید و از استفاده چندین منبع همزمان خودداری کنید زیرا تجربه فارغ التحصیلان و گفته مشاوران تحصیلی نشان می دهد که این کار فقط باعث تداخل اطلاعاتی می شود و فایده و کارایی چندانی برای داوطلبان ندارد و در نهایت قادر به بازیابی اطلاعات یاد گرفته شده نیستند.

پکیج سینماتیک حرف آخر

سینماتیک حرف آخر نظام قدیم

با استفاده از سینماتیک فیزیک حرف آخر نظام قدیم برای همیشه خیال خود را بابت داشتن بهترین منبع آموزشی فیزیک راحت کنید. سینماتیک حرف آخر به همت بزرگترین استاد فیزیک کشور و موسسه حرف آخر طراحی و تهیه شده است و در آن تمامی مبحث سینماتیک به طور اختصاصی برای داوطلبان نظام قدیم توضیح و آموزش داده می شود.

جهت آشنایی بیشتر با سینماتیک حرف آخر، ادامه مطلب را به دقت دنبال کنید.

سینماتیک نظام قدیم موسسه حرف آخر یک منبع مناسب برای فارغ التحصیلان نظام قدیم

آیا ویژگی یک منبع خوب را می دانید یا صرفا در انتخاب منبع به تبلیغ دوستان و رسانه ها توجه می کنید؟

باید بدانید که منبعی مفید و تاثیرگذار است که تمام مشکلات درسی شما را حل کند و به شما در کمترین زمان، بیشترین اطلاعات را ارائه کند. همچنین باعث تلف شدن وقت شما نشود و در عوض یادگیری با کیفیت، به شما زمان بیشتری هم بدهد.همچنین شما را با فضای کنکور و تست های مقاطع مخروطی آشنا کند و نحوه حل کردن آن ها را به خوبی و به آسانی به شما یاد بدهد.

یک منبع خوب درحالی که به شما اطلاعات مفیدی می دهد، از تلنبار شدن اطلاعات درسی در ذهن شما جلوگیری می کند و در هر جلسه به مرور مطالب قبلی می پردازد و در این صورت مطالب آموزشی دچار تداخل اطلاعاتی نمی شوند. کسانی که فقط در ماه های آخر مانده به کنکور درس می خوانند و یا از منبع نامناسب یا از منبع های متعدد استفاده می کنند، دچار تداخل اطلاعاتی می شوند و به همین دلیل در کنکور سراسری، با وجود آموزش های فراوان قبلی و یادگیری تمام مباحث، قادر به حل کردن سوالات کنکور نخواهند بود.

پیشنهاد ما به شما این است که از بهترین منبع  فیزیک حرف آخر که تاکنون ارائه شده است، استفاده کنید. آیا می دانید چرا باید از این منبع استفاده کنید؟

چرا باید از سینماتیک فیزیک حرف آخر  استفاده کنیم؟

در گام اول باید بدانید که تمامی عناوینی که در پاراگراف قبلی عنوان کردیم، در این مجموعه آموزشی وجود دارد. نشانه های یک منبع مناسب به طور کامل در این پکیج آموزشی منحصربه فرد گنجانده شده است و همه نیازهای یک داوطلب به یک منبع مناسب را تامین می کند.

دیگر نیازی به تعدد منابع ندارید. با خیال راحت از مجموعه حرف آخر استفاده کنید و آن وقت درصد فیزیک  خود را به صورت سه رقمی خواهید دید!

مدرس سینماتیک حرف آخر چه کسی است؟

موسسه حرف آخر در مجموعه کاری خود، بهترین اساتید و بزرگترین دبیران کشور را در اختیار دارد. یکی از این بزرگترین اساتید که همگی دانش آموزان با نام ایشان آشنا هستند، استاد کامیار هستند. استاد پیمان کامیار دارای لیسانس فیزیک هسته ای از دانشگاه تبریز هستند و مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه صنعتی شریف تهران دریافت کرده اند.

ایشان در تهیه این پکیج آموزشی به جای استفاده از روش های قدیمی و کهنه شده، از جدیدترین متدهای آموزشی سطح جهان استفاده می کنند و فرمول های سخت و پیچیده را با یک الگوی کامل و بسیار ساده به شما آموزش می دهند.

همچنین ایشان از تدریس به وسیله جدیدترین تکنولوژی های روز و روش شهودی سازی و انیمیشن استفاده می کنند. مسائل و توضیحات را به صورت تصویری نشان می دهند و بهترین مزیت این روش این است که با درگیر کردن چشم و گوش به طور همزمان، کارایی مغز و یادگیری را چندین برابر می کند.

پکیج های بیشتر فیزیک نظام قدیم حرف آخر :

مدار و مغناطیس

فیزیک نوسان و موج

فیزیک دینامیک

فیزیک سال اول و دوم

موارد موجود در پکیج آموزشی مبحث سینماتیک نظام قدیم

DVD 1 :

  • نمودار مکان – زمان
  • نمودار سرعت – زمان ( قسمت اول )

DVD 2 :

  • نمودار سرعت – زمان ( قسمت دوم )
  • مفاهیم تکمیلی شتاب

DVD 3 :

  • حرکت یکنواخت سرعت نسبی
  • حرکت با شتاب ثابت ( قسمت اول )

DVD 4 :

  • حرکت با شتاب ثابت ( قسمت دوم )
  • حرکت با شتاب ثابت بر خط راست ( قسمت اول )

DVD 5 :

  • حرکت با شتاب ثابت بر خط راست ( قسمت دوم )
  • سقوط آزاد ( جلسه اول )

DVD 6 :

  • سقوط آزاد ( جلسه دوم )
  • حرکت در دو بعد ( قسمت اول )

DVD 7 :

  • حرکت در دو بعد ( قسمت دوم )
  • به همراه یک DVD حل سوالات کنکور سراسری

برای اطلاع جهت آخرین محصولات ارائه شده توسط موسسه حرف آخر و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سینماتیک فیزیک حرف آخر، می توانید با مشاوران رتبه برتر موسسه حرف اخر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

همچنین می توانید با استفاده از فروشگاه حرف آخر از قیمت و جدیدترین و دیگر محصولات این موسسه با خبر شوید. و در صورت نیاز اقدام به خرید آنلاین کنید.

تماس با مشاورین حرف آخر :  ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

 

منبع: حرف آخر

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.