جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

زبان فارسی حرف آخر | نظام جدید

۱۴۷,۰۰۰ تومان

این مجموعه آموزشی یعنی زبان فارسی حرف آخر به همت بهترین استاد ادبیات کشور تدریس شده و توسط موسسه حرف آخر و زیر نظر بهترین مشاوران تحصیلی در اختیار شما دانش آموز گرامی قرار داده شده است.

با استفاده از بسته آموزشی زبان فارسی حرف آخر نظام جدید، رتبه 100 را در کارنامه کنکور خود تضمین کنید و به بهترین رشته و شغل ها و معتبرترین دانشگاه های سطح کشور و حتی خارج از کشور فکر کنید.

توضیحات

زبان فارسی از جمله مهم ترین دروس عمومی در کنکور سراسری است که در نظام قدیم به صورت کتابی جداگانه طرح می شد اما سوالات آن در زیر مجموعه ادبیات فارسی قرار می گرفت. در نظام جدید به دلیل جدیدترین تحولات نظام آموزش و پرورش، مباحث زبان فارسی در کنار ادبیات تدریس می شود و در قالب بخش هایی به عنوان قلمرو زبانی پس از هر درس ادبیات، تدریس می شود و در کنار اشاره به لغت و واژگان، از دستورات زبان هم استفاده می شود.

منظور از زبان فارسی به طور کل، مبحثی است که به موضوعات دستور زبان می پردازد. از جمله مهم ترین مباحث زبان فارسی می توان به ساختمان واژه، نقش دستوری کلمات، تشخیص صفت و مضاف الیه، حذف فعل به قرینه معنوی و لفظی، انواع فعل و زمان های آن، گروه اسمی و هسته و وابسته، ضمیر، واج و شیوه بلاغی تقدم بر فعل اشاره کرد. همان طور که مشاهده می کنید، گستردگی مباحث این درس بسیار است و یادگیری هر کدام از این بخش ها نیاز به تمرین و تکرار فراوانی دارد.

زبان فارسی حرف آخر

همچنین نیاز به یک منبع مناسب برای توضیح کامل و جامع اما فشرده حس می شود. پیشنهاد ما به شما دانش آموز گرامی، استفاده از بسته آموزشی زبان فارسی حرف آخر نظام جدید است. موسسه با سابقه و پرتلاش حرف آخر در آخرین فعالیت علمی خود، اقدام به طراحی یک پکیج آموزشی جامع و کامل برای دانش آموزان نظام آموزشی جدید کرده است که در کوتاه ترین زمان ممکن، داوطلب را به نتیجه دلخواه خود می رساند. جهت آشنایی بیشتر با معرفی کامل پکیج آموزشی زبان فارسی نظام جدید حرف آخر، با ادامه مطلب همراه باشید.

پکیج زبان فارسی حرف آخر نظام جدید

کسب درصد 100 در ادبیات

تا به حال با خود فکر کرده اید که رتبه های برتر کنکور از چه منابعی استفاده می کنند و چگونه تست می زنند که رتبه برتر شده اند؟

برخی از دانش آموزان کسب درصد بالا و یا درصد 100 را امری محال و غیرممکن فرض می کنند، درحالیکه با یک برنامه ریزی مناسب و با استفاده از بهترین منبع ممکن آموزشی، با چاشنی پشتکار و اراده می توان به جایگاه رتبه های برتر کنکور رسید.

برای رتبه برتر شدن در گام اول باید از منبع مناسبی برای یادگیری محتویات آموزشی کتاب های درسی استفاده کنید. استفاده از منابع قدیمی و روش های کلیشه ای نمی تواند چندان جوابگو باشد. با انواع کتاب های متعدد و فرمول های حفظی خود را سردرگم نکنید و بهترین تصمیم را برای منابع مطالعه خود بگیرید. همواره در انتخاب کلاس های آموزشی و کتاب و دی وی دی های تدریسی، به این نکته خوب توجه کنید که چه چیزی شما را به نحو احسن به هدفتان می رساند و شما را بر تمامی مطالب و قوانین درسی ریز و درشت مسلط می کند.

در رقابت تنگاتنگ کنکور باید از بهترین منبع آموزشی بهره ببرید و در کمترین زمان ممکن، بیشترین مقدار یادگیری را داشته باشید. زبان فارسی حرف آخر، به طور کامل توانسته این شرایط را برای داوطلبان فراهم کند و در قالب دی وی دی های آموزشی به تدریس نحوه صحیح تست زنی، تشخیص گروه های اسمی، توضیح قواعد به طور کامل و همچنین آموزش برنامه مطالعاتی مناسب می پردازد.

مدرس بسته آموزشی زبان فارسی نظام جدید حرف آخر چه کسی است؟

موسسه حرف آخر همواره بهترین اساتید و مشاوران برتر کشور را در کادر آموزشی خود دارد و از آموزه های اساتیدی برای تدریس بهره می برد که سال هاست در راه آموزش و تدریس خدمت کرده اند و دارای گنجینه های علمی ارزشمندی هستند که در پکیج های آموزشی و لوح های فشرده در اختیار داوطلبان قرار داده شده است.

استاد محسن منتظری از بزرگترین اساتید ادبیات کشور هستند که در تدریس مجموعه آموزشی زبان فارسی نظام جدید ، از جدیدترین متدهای آموزشی سطح جهان استفاده کرده اند. ایشان سابقه تدریس در بزرگترین موسسه های آموزشی و مدارس نمونه سطح کشور را دارا هستند و دانش آموزان بسیاری با استفاده از پکیج های ادبیات ایشان توانسته اند درصدهای بسیار بالایی در کنکور سراسری کسب کنند.

ویژگی های پکیج زبان فارسی حرف آخر نظام جدید

در این بسته آموزشی جامع، تمامی شیوه های قدیمی کنار گذاشته شده و با روش تکنولوژی، انیمیشن، رمزگردانی و شیوه شهودی سازی به آموزش ادبیات پرداخته می شود. روش شهودی سازی با درگیر کردن چشم و گوش، عملکرد مغز را چندین برابر می کند و نیمکره راست مغز را به طور کامل تحت تاثیر قرار می دهد. با خرید بسته زبان فارسی حرف اخر نظام جدید، در رقابت تنگاتنگ کنکور از رقیبان خود پیشی بگیرید و خیال خود را برای همیشه بابت زبان فارسی و درصد ادبیات خود راحت کنید.

با استفاده از این مجموعه آموزشی فوق العاده، زمان خود را به خوبی مدیریت کنید و در روزهای متنهی به کنکور، زمان بسیاری را صرفه جویی کنید و با جدیدترین تکنیک و متد های تست زنی آشنا شوید. متدهایی که در کمتر از یک دقیقه شما را به پاسخ درست تست می رسانند و باعث می شود که در آزمون های آزمایشی و کنکور سراسری، در کنترل وقت خود موفق باشید.

مشاوره رایگان حرف آخر :  ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

با توجه که این بسته به صورت اختصاصی برای داوطلبان نظام قدیم طراحی شده است، دانش آموزان نظام جدید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوصی بسته زبان فارسی مخصوص نظام قدیم به صفحات دیگر سایت مراجعه کنند. همچنین برای اطلاع جهت آخرین محصولات ارائه شده توسط موسسه حرف آخر و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پکیج زبان فارسی حرف آخر نظام جدید ، همین الان با مشاوران رتبه برتر موسسه حرف آخر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.همچنین می توانید با استفاده از فروشگاه حرف آخر از قیمت و جدیدترین تحفیفات این موسسه با خبر شوید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زبان فارسی حرف آخر | نظام جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.