جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پکیج کامل دوازدهم حرف آخر

پکیج کامل سال دوازدهم حرف آخر نظام جدید

پکیج کامل دوازدهم حرف آخر از مهمترین پکیج های تحت آموزش موسسه حرف آخر است. این پکیج بسیار مهم شامل دی وی دی های آموزشی، کتب کمک درسی و نحوه تست زنی و نیز حضور در کلاس های مختلف  از جمله خدماتی است که موسسه حرف آخر آن را به بهترین نحوه ممکن انجام می دهد و شما را تا رسیدن به مقصد یاری می رساند.

سال دوازدهم بسیار مهم و پر استرس است. در این سال سرنوشت بسیاری از شاخه ها و رشته ها مشخص می شود. سایت حرف آخر برای سال دوازدهم برنامه ریزی وسیع و زیادی کرده است تا دانش آموزان پایان دوره متوسطه همزمان با رفتن به پیش دانشگاهی در کلاس های تقویتی شرکت کنند و برای کنکور99 آمادگی داشته باشند.

موسسه حرف آخر فقط با مانور دادن روی درس های مشکل نمی خواهد روی چند درس تمرکز کند بلکه موسسه حرف آخر با کمک اساتید خود و کلاسهای هوشمندش کتاب های مختلف را درس می دهد و آموزش و یادآوری می کند.

موسسه حرف آخر تمامی محصولات، دی وی دی ها و پکیج کامل دوازدهم حرف آخر نظام جدید و نظام قدیم را با بالاترین کیفیت در اختیار دانش آموزان خود قرار می دهد.

پکیج کامل سال دوازدهم حرف آخر

محصولات و دی وی دی های سال دوازدهم حرف آخر

همواره به علت مهم بودن سال دوازدهم، موسسه حرف آخر تمام تلاش خود را در جهت بهبود محصولات سال دوازدهم حرف آخر کرده است تا بهترین ها را ارائه دهد و با تحلیل و تجزیه تمامی مباحث مشکل از جمله فیزیک، شیمی و ریاضیات و… سعی در رفع ایرادات درسی دارد و با قرار دادن کلاس های فوق برنامه  سعی در رفع اشکالات  و البته فهم بیشتر را دارد.

دانش آموزانی که می خواهند خود را برای کنکور 99 آماده کنند باید با برنامه موسسه حرف آخر تمامی ایرادات درسی خود را رفع کنند و برای این خواسته می توانند از پکیج در نظر گرفته شده حد اکثر استفاده را ببرند. این پکیج آموزشی شامل:

  • کلیه محصولات سال دوازدهم حرف آخر
  • دی وی دی های سال دوازدهم حرف آخر
  • سی دی های آموزشی
  • کتب کمک درسی
  • تست زنی
  • سریع خوانی و حفظ کردن
  • کلاس های آنلاین و حضوری
  • انیمیشن سازی
  • مجازی سازی ….

این پکیج کامل، محقق نمی شود مگر با داشتن مدرسین خوب و دلسوز و البته کاردان . موسسه حرف آخر تمامی خواسته های یک دانش آموز می باشد تا از کنکور با موفقیت و البته ضریب بالا بگذرد.

مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

معرفی بیشتر موسسه کنکوری حرف آخر

در این مقاله قصد داریم موسسه حرف آخر را به کسانی معرفی کنیم که نمی دانند موسسه حرف آخر چگونه موسسه ای است؟

باید به این دسته از عزیزان عرض کنیم موسسه حرف آخر از جمله موسسات موفق در زمینه کنکور می باشد این موسسه با بکار گیری اساتید خوب و تشکیل کلاس های مختلف و استفاده از ابزار کمک آموزشی به تمامی داوطلبین خود بهترین کمک ها را می کند.

این موسسه آموزشی را می توان جامع ترین و کامل ترین موسسه دانست زیرا از ابتدا با مشاوره و برنامه ریزی پایه های مطالعه و قبولی را در دانشگاه پی ریزی می کند. موسسه حرف آخر با استخدام دبیران کار آزموده و البته کار کشته شما را تا پایان دوره یاری می رساند و همواره با آمدن به کلاس شما را برای آزمون، رصد علمی می کند.

این موسسه بسیار موفق با انجام آزمون های شبیه کنکور شما را به چالش کنکور دعوت کرده و شما را با خودتان میسنجد و البته در بیشتر مواقع بسیار موفق بوده است.

ویژگی پکیج سال دوازدهم حرف آخر

از جمله ویژگی های موسسه حرف آخر می توان به اصلاح متون قبلی، انتخاب سوالهای پر تکرار کنکوری، استفاده از کلاس های مجهز به حجم ساز سه بعدی و داشتن آزمایشگاه های مختلف اشاره کرد.

پکیج سال دوازدهم با استفاده از متدهای روز دنیا در زمینه آموزش، برای داوطلبین خود کامل ترین ها را تدارک دیده است و با تصویر سازی قصد دارد درس را تا حد امکان ساده و روان و البته گیرا کند و در کنار درس های خشن تنوعی هم به روند آموزشی داده باشد.

موسسه حرف آخر با بکارگیری نیم کره سمت راست مغز، قصد دارد مغز را وادار به یادگیری کند تا مطالب در دراز مدت از ذهن ها پاک نشود و همیشه دروس در مغز هک شود.

همچنین این موسسه با حذف درس های ناکارامد از کتاب، در کلیه دروس سعی در خلاصه کاری نیز دارد تا دانش آموز نکات مهم و کلیدی را فرا بگیردو از قواعد و الگوهای مشکل درسی حذر کرده است و راحترین راهها را برای رسیدن به جواب انتخاب می کند.

چگونگی تهیه محصولات آموزشی سال دوازدهم حرف آخر

یکی از مهمترین مباحث، تهیه پکیج آموزشی اورجینال است. موسسه حرف اخر،  تمامی کتاب ها و سی دی ها و دی وی دی های خود  از جمله دی وی دی های سال دوازدهم حرف آخر را با هولگرام مخصوص حرف آخر نشانه دار کرده است تا به مشتریان بدانند که چگونه محصولات موسسه را اورجینال دریافت کنند. دانش آموزان می توانند این محصولات را از فروشگاه های متصل به موسسه یا در سایت حرف آخر و بصورت آنلاین خریداری کنند و بسته به نوع  نیاز خود کتاب های مخصوص خود را دریافت کنند.

پکیج های آموزشی دوازدهم موسسه حرف آخر

پکیج کامل دوازدهم موسسه حرف آخر چکیده تمامی مطالب خوب و درجه یک کتاب است که در آن تمامی واسطه ها را حذف کرده و حرف کتاب را صریح و روشن زده است.

در بسته آموزشی دوازدهم تمامی کتب سال دوازدهم گنجانده شده و برای فهم بهتر دستور ها، روش های خوبی استفاده شده است.

موسسه حرف آخر با کمترین هزینه خواسته دانش آموزان برآورده کرده و آنها را در جهت استفاده از کتاب راهنمایی می کند. البته با دادن یک برنامه درست و جامع از ابتدا مسیر را مشخص کرده است.

تماس با مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت خرید دی وی دی ها ، محصولات و پکیج کامل دوازدهم حرف آخر می توانید با شماره تماس فوق و مشاوره رایگان حرف آخر در ارتباط بوده و تلفنی ثبت سفارش کنید. همچنین می توانید از طریق فروشگاه حرف اخر به تمامی این محصولات دسترسی و به صورت مجزا اقدام به خرید کنید.

 

4.7/5 - (14 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.