جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

دریافت کد فعال سازی محصولات حرف اخر

کد فعال سازی حرف آخر

با سلام،  در این بخش از سری مقالات حرف آخر  با عنوان کد قرمز رنگ حرف آخر و نحوه دریافت کد فعال سازی محصولات حرف اخر  در خدمت شما کاربران عزیز هستیم و شما را با تمامی این موارد آشنا خواهیم ساخت و توضیحات جامعی را ارائه خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی کد قرمز رنگ ها حرف آخر را پیدا کرده و قفل دی وی دی های آموزشی این موسسه را باز کنید. همانطور که میدانید دی وی دی های آموزشی تمامی محصولات این موسسه توسط اساتید درجه یک کشوری تدریسی با شیوه و سبک مدرن تدریس و آموزش یادگیری ارائه شده است و هر دانش آموزی با خرید و مطالعه این پکیج های آموزشی مطمئناً موفقیت بزرگی در کنکور خواهد داشت و خواهد توانست از درصد بالایی تست‌زنی بهره‌مند شود.

از این رو با توجه به سوء استفاده هایی که توسط برخی از افراد با عدم رعایت حقوق کپی رایت موسسه اقدام به کپی و فروش غیرقانونی و همچنین سوء استفاده های دیگر از این دی وی دی ها به عمل می آوردند، از این رو موسسه بر روی تمامی دی وی دی های خود کد فعال سازی قرار داده است و تا این کد فعال سازی در دست دانش آموز که پکیج را دارند نباشد قادر نخواهد بود محتویات دی وی دی های آموزشی را ببیند و از آنها استفاده کند. تمامی این کارها برای جلوگیری از سوء استفاده های افراد سودجو می باشد. هر کاربری که از این موسسه پکیج های آموزشی خریداری می کنند www.harfeakhar.org کد فعال سازی نیز به او ارائه خواهد شد و می تواند با استفاده از این کد فعال سازی آموزش های موجود در دی وی دی را مشاهده کند.

کد فعال سازی دی وی دی های حرف آخر
کد فعال سازی دی وی دی های حرف آخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

دریافت کد فعالسازی حرف آخر

با توجه به اینکه کد فعال سازی حرف آخر یکی از مهم ترین و با اهمیت ترین موضوعات موسسه حرف آخر می باشد هر دانش آموزی که از این موسسه محصول را تهیه می‌کند با این کد فعال سازی سرکار خواهد داشت و مطمئنن برای باز کردن قفل دی وی دی ها باید کد فعال سازی محصولات حرف آخر را داشته باشد در همین راستا ما مقاله ای جامع در خصوص کد قرمز رنگ حرف آخر که به عنوان کد قفل گشایی این دی وی دی ها می باشد صحبت خواهیم کرد و در نهایت نحوه دریافت این کد را خدمت شما عزیزان عرض خواهیم کرد که چگونه به این کد دسترسی داشته و از آن استفاده کنید.

www.harfeakhar.org کد فعال سازی

همانطور که در بالا اشاره کردیم تمامی محصولات و دی وی دی های آموزشی فروشگاه حرف آخر دارای کد فعال سازی می باشد و هر دانش آموزی که قصد استفاده از این دی وی دی ها را داشته باشد میبایست این کد را در دست داشته باشد تا بتواند از محتویات دی وی دی استفاده کند. اگر شما هم دی وی دی های آموزشی و محصولات این موسسه را خریداری کردید مطمئناً کد قرمز رنگ حرف آخر( www.harfeakhar.org کد فعال سازی ) برای محصولات نیز برای شما داده شده است اما چنانچه این کد قرمز رنگ را در اختیار ندارید تا بتوانید دی وی دی ها را قفل گشایی کنید می توانید با مشاورین نخبه ساز و  درجه یک حرف آخر که در زیر اطلاعات تماس آنها را قرار داده ایم در ارتباط بوده و کد قفل گشایی پکیج ها را دریافت کنید. همچنین شما می توانید با استفاده از شماره تماس زیر با مشاورین ما به صورت رایگان در تماس بوده و از راهنمایی های مورد نیاز و همچنین پرسش و پاسخ و گفتگو با رتبه برتر های کنکور های سال قبل به گفتگو بنشینید همواره مشاورین ما به صورت ۲۴ ساعته و تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل در خدمت شما دانش آموزان عزیز می باشد.

شماره تماس مشاورین حرف آخر ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

کد قرمز رنگ حرف اخر چیست؟

از آنجایی که موسسه کنکوری حرف آخر  بهترین و قدرتمندترین موسسه در زمینه ارائه دی وی دی ها و پکیج های آموزشی تمامی دروس کنکوری با روش تدریس نوین و حرفه ای در کشور به شمار می رود و هر روزه در حال ارائه خدمات نوین برای کمک به دانش آموزان جهت موفقیت در کنکور سراسری می باشد. اگر شما هم با این موسسه آشنایی نسبتاً کمی دارید و قصد دارید بهتر این موسسه را بشناسید می توانید با شماره تماسی که ارائه کدریم با مشاورین ما در تماس بوده و یا اینکه از طریق وبلاگ سایت حرف آخر سایر مقالات مربوط به این موسسه را مطالعه کنید و بیشتر و بهتر با این مجموعه آشنا شوید. این موسسه با دارا بودن مشاورین درجه یک و همچنین اساتید درجه یک کشوری توانسته محصولات آموزشی و کمک درسی بسیار مفیدی ارائه کند و در قالب دی وی دی های مجزا برای هر درس و همچنین پکیج کامل را روانه بازار کرده تا هر دانش آموزی در هر سطحی و در هر نقطه‌ای از این کشور پهناور است و در در حال تحصیل است از این محصولات به نحو احسن استفاده کند و راه رسیدن به اهداف بلند مرتبه را برای خود مهیا کند.

اما در جواب کد قرمز رنگ حرف اخر چیست؟ و یا اینکه کد قرمز رنگ حرف اخر کجاست؟ باید عرض کنم تمامی دی وی دی های آموزشی این موسسه کد گذاری شده و بدون وارد کردن کد مختص دی وی دی مورد نظر به هیچ وجه قادر به مشاهده محتویات و ویدیوها نخواهید بود. کد قرمز رنگ حرف آخر فعال سازی دی وی دی حرف اخر است که شما پس از خرید این دی وی دی ها کد را از سوی موسسه دریافت خواهید کرد و از این کد فقط برای یکبار می توانید استفاده کنید یعنی شما با وارد کردن این کد روی سیستم لپ تاپ یا کامپیوتر و یا هر سیستم دیگری می توانید محتویات آن را برای همیشه مشاهده کنید و هر بار که قصد مشاهده این دی وی دی ها را داشته باشید نیازی به وارد کردن مجدد کد قفل گشا نخواهید داشت. 

فعال سازی دی وی دی حرف اخر

توجه داشته باشید که این کد از سوی موسسه پس از خرید پکیج ها ارائه می شود که در برخی از موارد مشاهده شده دانش آموزان با در دست داشتن کد نیز با مشکلاتی چون عدم موفقیت در قفل گشایی و یا عدم کارکرد این قفل ها رو به رو می شوند که در چنین مواقعی شما عزیزان می توانید با مشاوره رایگان حرف آخر که شماره آن را در زیر قرار داده ایم می توانید در ارتباط بوده و مشکل خود را حل کنید مشاورین ما به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما جهت رفع هرگونه مشکل و پاسخگویی به سوالات هستند.

شماره تماس مشاورین حرف آخر ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

خرید محصولات حرف آخر به همراه کد فعالسازی

اگر این مقاله را به صورت کامل از ابتدا مطالعه کرده باشید ما عرض کردیم که تمامی دی وی دی های آموزشی موسسه به صورت اورجینال بوده و دارای کد فعال سازی www.harfeakhar.org منحصر به فرد برای هر دی وی دی و هر سیستم می باشد که این کار برای جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد کلاهبردار و سودجو که اقدام به کپی کاری این dvd ها می کنند در دستورکار موسسه حرف آخر قرار گرفته است. با این کار شما از شر محصولات کپی و بدون کیفیت و حتی ناقص محصولات این موضوع در افراد سودجو می باشد رهایی پیدا خواهید کرد و علاوه بر خرید محصولات اورجینال و با کیفیت می توانید از روز اول خرید محصولات تای روز کنکور با مشاورین ما به صورت رایگان در ارتباط بوده و اقدام به دریافت مشاوره،  راهنمایی، برنامه ریزی های مطالعاتی ، مشاوره روحی و روانی ، گفت و گو با رتبه برتر های کنکور سال ها و …. بهره مند شوید.

برای اینکه بتوانید به محصولات اورجینال و با کیفیت این موسسه دسترسی داشته باشید می توانید از طریق لیست قیمت محصولات حرف آخر و فروشگاه محصولات حرف آخر به تمامی پکیج ها دسترسی داشته و پس از مطالعه جامعه جزئیات هر یک از پکیج ها اقدام به خرید محصولات اورجینال به همراه کد فعال سازی قرمزرنگ دسترسی داشته باشید و از پکیج ها به نحو احسن در راستای رسیدن به موفقیت های بزرگ در کنکور و همچنین رتبه برتری استفاده کنید.

دریافت کد فعال سازی حرف اخر

کد فعال سازی محصولات شما هیچ راه مشکلی در پیش نخواهید داشت کافیست با مشاورین ما در تماس بوده و کد فعال سازی دی وی دی ها را دریافت کنید بنابر این شما هیچ نگرانی در خصوص این کد نخواهید داشت. ما در یک تصویر به صورت عینی نحوه استفاده از این کد را برای شما ارائه کرده ایم که می تواند کمکی در نحوه استفاده از این کد ها برای شما باشد که می توانید در زیر ببینید.

دریافت کد فعال سازی محصولات حرف آخر

تصویری از تمای دریافت کد

کد فعال سازی محصولات حرف آخر

همانطور که در تصویر فوق می بینید شما با در دست داشتن کد قفل گشای محصولات حرف آخر مورد نظر  و وارد کردن آن در قسمت قرمز رنگ می توانید پکیج های آموزش خریداری شده را به راحتی , و با استفاده از کد فعال و باز کرده و از محصولات اورجینال و با کیفیت این موسسه استفاده کنید و خود را برای یک کنکور آسان ( البته با استفاده از پکیج های این موسسه کنکور برای شما آسان خواهد بود )  آماده کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم چنانچه در خصوص فعالسازی خریداری شده با مشکل روبرو شدید می توانید از مشاورین ما توضیحات و خواهید و مشکل خود را رفع کنید.

مشکل فعال سازی محصولات حرف آخر

به ندرت و در برخی از موارد مشاهده شده است که  دانش آموزان پس از تهیه پکیج ها و دریافت کد فعالسازی با مشکلاتی چون عدم فعال شدن پکیج و دی وی دی ها رو به رو شدند که با مشاورین ما تماس گرفته و مشکل خود را حل کردند شما هم چنانچه با چنین مشکلی روبرو شدید بدون هیچ گونه استرس و نگرانی می توانید با شماره تماس مشاوره ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷ در ارتباط بوده و مشکل فعالسازی را رفع کنید.

نتیجه گیری

موسسه حرف آخر در راستای ارائه بهترین خدمات مانند پشتیبانی و دی وی دی های آموزشی تدریس شده توسط استادان و مدرسین کاربلد و نخبه کشوری ،  ارائه برنامه ریزی های مطالعاتی و بسیاری دیگر همواره به عنوان نمونه ترین و بهترین موسسه کنکوری در ایران از آن یاد می شود و هر ساله محصولات خود را بروز کرده و خدمات با ارزش دیگری به آن ها اضافه می کند که یکی از این خدمات ارائه کد فعال سازی دی وی دی های آموزشی برای تمامی محصولات و دروس کنکوری می‌باشد که راه را برای افراد سودجو و فرصت طلب بسته است تا دانش آموزان بتوانند با دی وی دی ها و پکیج های کاملا اورجینال این موسسه خود را برای کنکور آماده کنند و از سایر خدمات رایگان این موسسه به نحو احسن استفاده کنندهمچنین این کد فعال سازی پس از خرید محصولات برای استفاده دانش آموزان ارائه خواهد شد.

منبع: سایت حرف اخر

[ratings]

4.9/5 - (9 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظـر و پاسخ
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
کیمیاااا
کیمیاااا
1 ماه قبل

سلام
من دوسال پیش پکیج هارو دریافت کردم الان هرچه قدر کدو میزنم میگه منقضی شده از مشاور هم خبری ندارم از زمانی که پکیج هارو دریافت کردم
لطفا پاسخگو باشین

فاطمه سلیمانی
فاطمه سلیمانی
8 ماه قبل

سلام من محصولات حرف آخر رو پارسال دریافت کردم … حالا چنتا از پک ها برام فعالسازی نمیشه و میزنه سریال اشتباه است.. باید چکار کنم؟؟

محیا قارلقی
محیا قارلقی
9 ماه قبل

سلام ببخشید من دو سال پیش پک محصولات حرف اخرو خریداری کردم الان که میخوام استفاده کنم DVDهایی از روی خودشون کپی کردم روی کامپیوترم بعضی از دیویدی ها پریده برام اصلا باز نمیشه حالا که دیویدی ها رو داخل کامپیوترم قرار میدم تا دوباره کپی کنم درسا برام باز نمیشن روی ویندوز دیگه هم که میخوام دیویدی ها رو کپی کنم میگه کد منقضی شده درسایی هم که باقی موندن از یه ویندوز به ویندوز دیگه میخوام انتقال بدم کد فعال سازی برام بالا نمییاره حالا تکلیف من چیه که هزینه کردم اما دیویدی ها ناقص شدن شمایی که دم از حلال حروم میزدین هرلحظه تو فیلما زبون مشاوراتون پس الان چرا DVD ها ناقص شدن نمیگم کد تنها چون سر موعد خودش همه رو وارد کردم اما دیویدی ها چرا ناقص شدن اگه راه شما این بود حلال حروم سرتون میشد خب ما هم اینا رو میگفتین تا از راه به اصطلاح حرومش دیویدی ها رو کپی برداری کنیم تا پول تو اب جوب نریزیم حالا تکلیف من چیه خواهشا بگیم چیکار کنم تا دیویدی ها برگردن چون واقا دیگه توان اینو ندارم دوباره خریداری کنم

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام من دو سال پیش محصولات رو خریدم و بنا ب دلایلی نتونستم بخونم و الان ک میخوام بخونم کد فعال سازی برام ارسال نمیشه و میگ مسدود شده
چیکار کنم؟

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام
من دوسال پیش محصولات را خریدم
الان میخوام کد را وارد کنم میگه منقضی شده
چی کار کنم?

زهرا
زهرا
1 سال قبل

سلام من دوسال پیش محصولاتو خریدم وفعال هم کردم الان دوباره میخوام ببینمشون میگه نرم افزار به دلیل مسایل امنیتی غیر فعال شده است.چیکارش کنم؟

M.a.f
M.a.f
3 سال قبل

سلام من محصولات رو خریداری کردم وکد دریافت کردم بعد از یک مدت از استفاده ویندوز دستگاه رو مجبورشدم عوض کنم و یکسری مشکلات دیگه و محصولات پاک شدند ایا میتونم دوباره کد فعال سازی دریافت کنم؟

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.