جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

دانلود رایگان برنامه 2 ماهه حرف آخر

دانلود برنامه دو ماهه حرف اخر

با سلام، در این بخش از سری مقالات وبلاگ سایت حرف آخر با موضوع دانلود رایگان برنامه 2 ماهه حرف آخر در خدمت شما کاربران و  دانش آموزان عزیز هستیم، همانطور که می دانید موسسه حرف آخر در راستای پیش برد اهداف کنکوری خود و ارائه بهترین های کنکوری در راستای موفقیت دانش آموزان اقدام به ارائه انواع خدمات  کرده است، که یکی از این خدمات برنامه دو ماهه حرف آخر به شمار می رود. این برنامه دو ماهه مختص زمانیست که به کنکور نزدیک شده باشید و تایم کمتری برای مطالعه داشته باشید و با استفاده از این برنامه می توانید در مدت دو ماه خود را به صورت کامل و با اطمینان خاطر بیشتر برای به دست آوردن رتبه برتر از آن استفاده کنید.

موسسه حرف آخر برای برنامه مطالعاتی کنکور خدمات متنوعی نظیر برنامه مطالعاتی ۴ ماهه حرف آخر ،  برنامه هزار ساعته حرف آخر و هم چنین برنامه دو ماهه حرف آخر را نیز ارائه کرده است که هر کدام مختص زمان های متفاوت می باشند و دانش آموزانی که از این برنامه‌ها به صورت منظم استفاده کنند مطمئناً قادر خواهند بود یک رتبه بهتر در کنکور را به خود اختصاص دهند و به اهداف بلند مرتبه خود برسند. همانطور که از اسم این برنامه‌ها مشخص است برای زمانیست که مدت زمان کمتری تا برگزاری کنکور داشته باشید. یعنی شما چنانچه تا برگزاری کنکور ۲ ماه فرصت داشته باشید می توانید از این برنامه دو ماهه حرف آخر خود را برای کنکور به شکل حرفه ای آماده کنید. این برنامه از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است که در ادامه به صورت جامع به آنها خواهیم پرداخت و آشنایی شما نسبت به این برنامه را بیشتر خواهیم کرد.

دانلود برنامه دو ماهه حرف اخر
دانلود برنامه دو ماهه حرف اخر – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

همچنین در صورت نیاز به مشاوره و ارتباط با مشاورین رتبه برتر و نخبه ساز حرف آخر می توانید با شماره تماس زیر در ارتباط بود و از خدمات پشتیبانی رایگان این موسسه بهره مند شوید.

شماره تماس مشاورین موسسه حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

دانلود رایگان برنامه 2 ماهه حرف آخر

برنامه دو ماهه حرف آخر همانطور که در بالا اشاره کردیم مختص دانش آموزانی است که با کنکور فاصله دو ماهه دارند و هیچ اقدامی برای آماده سازی نکرده اند و یا حتی کسانی که خود را با پکیج های آموزشی و دی وی دی های آموزشی این موسسه را برای کنکور آماده کردن نیز می توانند از این برنامه دو ماهه حرف آخر بهره مند شوند. و از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است همانند برنامه 4 ماهه و سایر برنامه های مطالعاتی که توسط این مجموعه ارائه شده است. اگر بخواهیم یک تعریف کلی از برنامه 2 ماهه موسسه حرف آخر داشته باشیم میبایست گفت که این برنامه شامل سه فاز است،  فاز اول 50 و فاز دوم %80 و همچنین فاز سوم %100 می باشد.اما این درصد ها یعنی چه و منظور از این ارقام چیست؟ این درصدها و ارقام ها بدین منظور است که دانش آموزان می توانند ۵۰ درصد محتویات و مطالب را در فاز اول و در فاز دوم ۸۰ درصد این مطالب را به شکل قدرتمند یاد گرفته و خود را برای کنکور آماده کنند.

اما چگونگی اجرای برنامه دو ماهه حرف آخر

از آنجایی که فرصت باقی مانده تا برگذاری کنکور دو ماه می باشد، میبایست از این برنامه به شکل حرفه‌ای و بدون از دست دادن از این مدت دو ماهه به نحو احسن استفاده و در کنکور به نتیجه مطلوب و رتبه خوبی دست پیدا کرد. در نظر داشته باشید که میزان زمان لازم برای مطالعه در روز را می توان ۱۱ ساعت در نظر گرفت. اگر تصمیم دارید در طول دو ماه خود را برای کنکور آماده کنید باید در راستای اجرای دقیق تر این برنامه و جلوگیری از اتلاف وقت تلاش کنید زیرا استادان و اساتید موسسه مباحث پر تکرار و مهم دروس مختلف را در این برنامه ارائه کردند که شما می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین بازدهی را داشته باشید.همچنین لازم به ذکر است که مطالب دروس مانند عربی ، زبان انگلیسی که از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند در این برنامه گنجانده شده و شما را می تواند قدرتمندانه برای کنکور آماده شوید و از درصد بالای تست زنی بهره مند شوید.

ویژگی های برنامه 2 ماهه حرف اخر

اگر محصولات موسسه حرف آخر را مشاهده کرده باشید و با آنها آشنایی دارید مطمئناً پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر را نیز می شناسید و یژگی های این پروژه را نیز مطالعه کرده‌اید، در این رابطه باید عرض کنم که برنامه دوماه با پروژه ۶۰۴۰ متفاوت است یعنی دانش آموزان با استفاده از این برنامه می توانند طی ۱۶ الی ۱۸ روز قسمت اول را به پایان برسانند و همچنین ۵۰ درصد مطالب مهم دروس کنکوری را یاد بگیرند. و در ادامه طی ۳۷ روز الی ۳۸ رو قادر خواهند بود به ۸۰ درصد مطالب دروس کنکوری که در این برنامه گنجانده شده است تسلط کافی را پیدا و یاد بگیرند و در نهایت بعد از انجام تست زنی ها و سوالاتی که در این برنامه وجود دارد می توانند خود را به سمت آزمون های حرف آخر کشیده و به صورت کامل با استفاده از این آزمون ها برای کنکور آماده کنند که می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما عزیزان داشته باشد.

لازم به ذکر است که برای آن دسته از دانش آموزان که در کنکور نظام قدیم می بایست شرکت کنند خدماتی مبنی بر پکیج ده آزمون نظام قدیم حرف آخر نیز ارائه شده است که این دسته از دانش آموزان و داوطلبان می توانند اقدام به تهیه این پکیج و از آنها به نحو احسن استفاده کند و در نهایت خود را برای یک کنکور جذاب و آسان آماده کنند.

همچنین توجه داشته باشید که برای داوطلبین و دانش آموزان کنکوری نظام جدید نیز می توانند اقدام به تهیه و خرید ۲۰ آزمون نظام جدید حرف آخر کنند و آنها را بزند البته در نظر داشته باشید که چنانچه زمان کافی برای ۲۰ آزمون وجود نداشته باشد در این راستا موسسه حرف آخر یک پکیج استثنایی و جدید با عنوان ۱۰ آزمون گلچین ارائه شده است که مطابق با برنامه 2 ماهه حرف آخر می توان از اینده آزمون استفاده و آن ها را بزند و خود را برای کنکور آماده کند.

توجه داشته باشید که چنانچه نیاز به اطلاعات کافی و پرسش سوال در رابطه با این آزمون ها برای دو سیستم آموزش نظام جدید و نظام قدیم و همچنین در رابطه با برنامه دو ماهه داشتید می توانید با شماره تماس زیر با مشاورین رتبه برتر و منتخب سازمان حرف آخر در تماس بوده و با آن‌ها به گفتگو بنشینید و هر گونه سوال و راهنمایی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

توجه: جهت تهیه و دریافت قیمت برنامه دو ماحه حرف آخر تماس بگیرید

شماره تماس مشاورین موسسه حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

نتیجه گیری

موضوعی که در این بخش به آن پرداختیم با عنوان دانلود رایگان برنامه 2  ماه حرف آخر بود که به صورت جامع به این برنامه اشاره و توضیح دادیم و مطمئنا شما با مطالعه این مقاله متوجه خواهید شد که با استفاده از این پکیج شما می توانید در فاصله دو ماه باقی مانده به کنکور خود را به شکل حرفه ای برای آرمون سراسری آماده کنید و از این برنامه که سه فاز می باشد فاز اول %50 درصد فاز دوم %80 و فاز سوم صد در صد تمامی مطالب کنکوری را در سه زمان مشخص شده یاد گرفته و برای کنکور آماده شوید.

اگر شما هم در طول سال به هر دلیلی نتوانستید خود را برای کنکور آماده کنید و با کنکور دو ماه فاصله دارید و در این دو ماه قصد دارید به سرعت و با یک شیوه حرفه ای برای کنکور آماده شوید موسسه حرف آخر با ارائه خدمات برنامه دو ماهه آماده سازی در کنار شماست و شما می توانید با تهیه این پکیج به شکل باورنکردنی در سر جلسه کنکور حاضر شده و از درصد بالای تست زنی بهره مند شوید و به هر آن چیزی که برای بدست آوردن رتبه برتر در ذهن خود پرورش داده اید برسید.

 

منبع: حرف اخر | فروشگاه حرف آخر

[ratings]

4.4/5 - (8 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه ها
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
12
12
3 سال قبل

آقای منتظری مرسی ک هستی

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.