جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

بیوگرافی استاد محمد واعظی مدرس پکیج عربی حرف آخر

محمد واعظی

یکی از اساتید محبوب و شناخته شده برای تدریس درس عربی در موسسه حرف آخر، استاد محمد واعظی نام دارد. بنابراین اگر شما جزو آن دسته از دانش آموزانی هستید که در فهمیدن درس عربی به مشکل برخورده اید، استاد محمد واعظی حرف آخر کاری خواهد کرد که شما عزیزان این درس را با جدیدترین متدهای آموزشی به گونه ای راحت و موثر بیاموزید. تسلط و توانمندی ایشان در تدریس درس عربی، آن هم به شیوه ای نوین در پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر بر کسی پوشیده نیست و دانش آموزان با مشاهده این پکیج می توانند در کنکور درصد بالایی را از درس عربی به رتبه خود اختصاص دهند. ما در این مقاله درباره بیوگرافی استاد محمد واعظی از اساتید موسسه حرف آخر بیشتر با شما سخن می گوییم؛ با ما همراه باشید.

بیوگرافی محمد واعظی

کتاب شبیه ساز کنکور از جمله کتاب های آموزشی عربی است که با بیان نکاتی مهم، دانش آموزان را برای زدن تست های این درس عمومی آماده می کند. سوالات و مباحث آموزشی این کتاب بسیار کاربردی بوده و توسط استاد محمد واعظی حرف آخر برای دانش آموزان کنکوری نظام جدید و قدیم نوشته شده است.

در ادامه بیوگرافی محمد واعظی باید عرض کنیم که ایشان همچنین مدتی در دبیرستان های بهار ، فرهنگ ، علم آوران ، فرزانگان کرج و … به تدریس درس عربی می پرداختند و با آموزشگاه های برتر کنکور  همانند ماهان ، پرستو و …. نیز سابقه همکاری دارند.

از دیگر سوابق استاد محمد واعظی میتوان به پاسخگویی ایشان به سوالات کنکور راه اندیشه (عربشاهی ) و سابقه همکاری با انتشارات همگامان و موسسه حرف آخر نیز اشاره کرد. محمد واعظی حرف آخر برای نخستین بار در ایران، درس عربی و نکات مهم مربوط به آن را به شیوه ای جدید و ابتکاری همراه با نقشه راه، الگوسازی و انیمیشن سازی به دانش آموزان تدریس می کند و در این شیوه تمام سعی خود را کرده است که مبحث یا نکته ای را از قلم نیندازد.

بیوگرافی محمد واعظی
بیوگرافی محمد واعظی – ارتباط با مشاورین حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

سابقه تحصیلات استاد واعظی حرف آخر

محمد واعظی، مدرس عربی کنکور و دبیرستان یکی از اساتید برجسته و به نام موسسه حرف آخر است که از مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در رشته زبان و ادبیات عربی دانشگاه علامه طباطبایی تهران برخوردار می باشد. این استاد نمونه کشوری، بر اساس تجربه چندین ساله خود در این حوزه، درس عربی را به شیوه ای رسا و قابل فهم و با جدیدترین متدهای آموزشی به دانش آموزان کنکوری نظام قدیم و جدید آموزش می دهد.

مشاوره حرف آخر : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

محمد واعظی اهل کجاست ؟

به زودی این بخش کامل خواهد شد و به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

عربی کنکور با تدریس استاد واعظی

مجموعه پکیج عربی حرف آخر که توسط استاد محمد واعظی حرف آخر در این موسسه تهیه شده شامل 22 ساعت تدریس درس عربی به شیوه ای متفاوت و خارق العاده است که دانش آموزان با مشاهده دی وی دی های این مجموعه منحصر به فرد می توانند به صورت 100 درصدی، تضمین شده و در کوتاه ترین زمان ممکن، عربی را به شیوه ای گویا و قابل فهم آموزش ببینند.

شوخ طبعی و انرژی بسیار ایشان به هنگام تدریس عربی، دانش آموزان را برای مشاهده ادامه این مجموعه ترغیب کرده و شرکت در جلسات را برای آن ها بسیار دلپذیرتر کرده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی محمد همدانی حرف آخر

راه های ارتباطی دانش آموزان با استاد محمد واعظی

هرچند به دلیل مشغله های فراوان اساتید ما در این موسسه ،امکان برقراری تماس مستقیم با ایشان میسر نیست اما شما دانش آموزان عزیز می توانید جهت راهنمایی و دریافت مشاوره های لازم در خصوص شیوه تهیه پکیج های آموزشی ایشان و حتی پاسخ سوالات خود از طریق سایت، تلگرام و یا پیج اینستاگرامی ما در موسسه حرف آخر با ایشان ارتباط برقرار کرده و پس از کسب اطلاعات و مشورت های لازم با اطمینان کامل نسبت به تهیه مجموعه بی نظیر تدریس عربی توسط استاد محمد واعظی حرف آخر اقدام کرده و سرعت تست زنی خود را در درس عربی افزایش دهید.

مشاوره رایگان حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

ویژگی های پکیج عربی استاد محمد واعظی حرف آخر

همانطور که اشاره کرده ایم؛ تجربه و سابقه محمد واعظی در تدریس نوین درس عربی باعث شده که این استاد به عنوان یکی از محبوب ترین اساتید کشوری در زمینه آموزش و تدریس درس عربی موسسه حرف آخر شناخته شود. از همین رو پکیج آموزشی که توسط ایشان برای درس عربی تهیه شده از مزایا و ویژگی های زیر برخوردار است که این مجموعه را از نمونه های شبیه به خود متمایز کرده است :

– امکان یادگیری درس عربی و نکات آن برای تمامی دانش آموزان از سطح درسی ضعیف تا قوی

– بررسی سوالات چند سال پیش کنکور به شکل دقیق و تشریحی و قرار دادن نکات قابل توجه این سوالات به شکل الگو در اختیار داوطلبان

– استفاده از پویانمایی و تصاویر انیمیشنی و متحرک

– برخورداری مجموعه پکیج از کتاب و جزوات کمک آموزشی بسیار مختصر و مناسب به منظور یادگیری بیشتر دانش آموزان

– آموزش عربی به شیوه ای خلاقانه، پر انرژی و با فن بیانی عالی جهت ترغیب دانش آموزان به یادگیری سریعتر این درس

– آموزش تمامی مباحث مربوط به لغات، قواعد و گرامر و درک مطلب های عربی به داوطلبان کنکور

جهت خرید پکیج عربی حرف آخر می از طریق فروشگاه حرف آخر اقدام کنید و یا از طریق شماره تاس اعلامی در همین صفحه و مشاوران اقدام به ثبت سفارش کنید.

اما جستجوهای مرتبط آقای محمد واعضی در سال 1400 را ببنید!

عکس همسر محمد واعظی, محمد واعظی و دخترش, محمد واعظی اینستا, همسر اوکراینی محمد واعظی, محمد واعظی دبیر عربی, محمد واعظی عربی خنده دار, دیوونه بازی محمد واعظی, فیلم محمد واعظی, محمد واعظی کلاسینو, کلاسینو واعظی ۱۴۰۱, کلاسینو واعظی انسانی, محمد واعظی عربی انگیزشی, محمد واعظی عربی اهل کجاست, محمد واعظی ویکی پدیا, ماشین محمد واعظی, عکس محمد واعظی و همسرش, محمد واعظی متولد چه سالی است, سوتی های محمد واعظی

5/5 - (2 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.