جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

آرایه های ادبی نظام قدیم حرف آخر با تدریس استاد محسن منتظری

ارایه های ادبی نظام قدیم حرف اخر

موسسه حرف آخر برای آمادگی داوطلبین کنکور نظام قدیم در درس ادبیات، پکیج آرایه های ادبی نظام قدیم حرف آخر را با تدریس شیوا و رسای استاد محسن منتظری عرضه نموده است که می توانید پس از مطالعه جزئیات کامل آن اقدام به خرید آنلاین کنید و یا از طریق مشاورن به صورت تلفنی سفارش دهید.

افزایش سطح علمی داوطبین در دروس عمومی برای ارتقا رتبه کنکور بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل بسیاری از موسسه ها سعی در تولید و ارائه پکیج ها و روش های مختلف مطالعه نموده اند. درس ادبیات از جمله دروس عمومی است که در افزایش رتبه کنکور تاثیر بسزایی دارد. موسسه حرف آخر اقدام به عرضه یکی از بهترین و کامل ترین پکیج های آموزشی ادبیات به نام آرایه های ادبی نظام قدیم نموده است.

پکیج آرایه های ادبی حرف آخر نظام قدیم

آرایه های ادبی نظام قدیم حرف آخر

این پکیج برای یاری و کمک به دانش آموزانی که در یادگیری و به خاطر سپردن مطالب این درس با مشکل مواجه هستند، عرضه شده است. داوطلبین کنکور می توانند، با استفاده از برترین اطلاعات موجود در این پکیج سطح دانش خود را ارتقا دهند. در این قسمت از سایت حرف آخر، آرایه های ادبی نظام قدیم حرف آخر را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد، تا داوطلبین عزیز اطلاعات کاملی از محتویات و اطلاعات آن کسب نمایند و علاوه بر این با بهره مندی از مطالب این پکیج نتایج عالی را بدست آورند.

تجزیه و تحلیل پکیج آرایه های ادبی حرف آخر

دروس عمومی از جمله ادبیات دارای بخش ها و مباحث مختلفی می باشند و برای کسب رتبه عالی و افزایش درصد در کنکور باید به این دورس بسیار توجه نمود. آرایه های ادبی، از جمله بخش هایی است که توسط موسسه حرف آخر در پکیج ادبیات حرف آخر برای داوطلبین کنکور نظام قدیم عرضه شده است و با استفاده از اطلاعات ارائه شده در این قسمت، داوطلبین می توانند در کنکور آمادگی لازم را بدست آوردند. در این بخش انواع روش های مطالعه درس ادبیات را مورد بررسی قرار خواهیم، تا بدین وسیله دانش آموزان و داوطلبین عزیز دانش لازم را در رابطه با این موضوع بدست آورند.

از جمله بخش های مهم در کنکور ادبیات، که قابلیت های مطالعاتی منحصر به فردی دارد، بخش آرایه های ادبی می باشد. داوطلبین می توانند، با تهیه پکیج آرایه های ادبی حرف آخر با یادگیری مطالب آن، خود را برای آزمون کنکور آماده نمایند. موسسه حرف آخر در این پکیج اطلاعات کاملی درباره آرایه های ادبی قرار داده است، تا بدین وسیله داوطلبین عزیز مشکلات خود را، در یادگیری مطالب این بخش برطرف نمایند و رتبه و درصد خود را ارتقا دهند.

روش تهیه پکیج آرایه های ادبی حرف آخر

پکیج آرایه های ادبی حرف آخر نظام قدیم از بهترین و با کیفیت ترین محصولاتی آموزشی مرتبط با نظام قدیم می باشد، که با استفاده از کامل ترین اطلاعات کنکور در بخش آرایه های ادبی توسط موسسه حرف آخر برای داوطلبین عزیز عرضه شده است. داوطلبین می توانند با مطالعه این پکیج در زمان بسیار کوتاهی به مطالب این بخش تسلط کامل یابند و با افزایش درصد و رتبه کنکور، نتیجه دلخواه خود را کسب نمایند. برای تهیه این پکیج و ارتقا سطح علمی در بخش آرایه های ادبی، دانش آموزان و داوطبین می توانند به بخش فروشگاه حرف آخر مراجعه نمایند و همچنین از محصولات دیگر موجود در سایت با توجه به نیاز خود بهره مند گردند.

چه قابلیت های مهمی در پکیج آرایه های ادبی نظام قدیم حرف آخر قرار داده شده است؟

همانند دیگر محصولات کمک آموزشی که توسط موسسه حرف آخر تولید شده است، پکیج آرایه های ادبی نظام قدیم نیز دارای قابلیت ها و کاربردهای منحصر به فردی می باشد و همین ویژگی این محصول را نسبت به دیگر محصولات مشابه موجود در بازار متمایز می کند. ویژگی های جذاب این پکیج دانش آموزان بسیاری را به استفاده از آن علاقه مند نموده است و به همین علت در ادامه این بحث ویژگی ها جذاب پکیج را مورد بررسی قرار می دهیم و داوطلبین با مطالعه این بحث اطلاعات کاملی بدست می آورند.

معمولا هنگام تهیه محصولات آموزشی قیمت این محصولات اولین گزینه ای است که مورد توجه قرار می گیرد. پکیج آرایه های ادبی حرف آخر از جمله محصولاتی است که با توجه به کیفیت بالای آن با یک قیمت مناسب به داوطلبین عزیز عرضه می شود و آن ها می توانند برای تهیه این محصول به قیمت محصولات در سایت آخر مراجعه نمایند و همچنین از قیمت دیگر محصولات حرف آخر مطلع گردند.

استفاده از متدها و راهکارهای جدید و ویژه برای درک و یادگیری بهتر آرایه های ادبی در این پکیج سبب شده است، میزان محبوبیت این پکیج در میان دانش آموزان و کنکوری ها افزایش یابد. موسسه حرف آخر در ساخت این پکیج از روش شهودی سازی و انیمیشن برای آموزش کامل مطالب به داوطلبین کنکور استفاده نموده است.

با بهره مندی از این روش دانش آموزان می توانند مطالب را به طور کامل و به مدت طولانی به ذهن بسپارند. طرح و نقشه راه از دیگر متدهایی است که برای تهیه این پکیج استفاده شده است تا دانش آموزان و داوطلبین بتوانند با یادگیری مباحث، در مدت زمان بسیار کوتاهی قادر به پاسخگویی به سوالات کنکور باشند.

برای موفقیت در هر آزمونی داشتن برنامه ریزی صحیح برای مطالعه و همچنین استفاده از تجربه و دانش مشاورین حرفه ای بسیار سودمند خواهد بود، بنابراین موسسه حرف آخر با بهره مندی از این دو ویژگی در کنار دیگر متدهای آموزشی سعی دارد، دانش آموزان را برای آموزش صحیح و دقیق مطالب کنکوری کمک نماید. داوطلبین در صورت استفاده از این روش ها می توانند، مطالب کنکور را در مدت زمان بسیار کوتاهی یاد بگیرند و با دانش و اطلاعات کافی در کنکور شرکت کنند.

استاد مدرس پکیج آرایه های ادبی نظام قدیم

از مزیت های بزرگ موسسه حرف آخر، استفاده از مدرسین ماهر و تحصیلکرده برای تدریس مطالب درسی در تهیه پکیج های آموزشی خود می باشد. استاد منتظری که یکی از متبحرترین و باسوادترین اساتید درس ادبیات کنکوری می باشد، با استفاده از دانش و مهارت خود اقدام به عرضه پکیج آرایه های ادبی حرف آخر نموده است. دانش آموزان نظام قدیم می توانند، با بهره مندی از این پکیج دانش، رتبه و درصد خود را در بخش آرایه های ادبی نظام قدیم ارتقا دهند. این پکیج حاوی 7 دی وی دی آموزشی است و در ادامه بحث محتوای آن ها را بررسی می کنیم:

DVD1:

  • جلسه اول ( قسمت اول  (
  • الگوی حات حات
  • حس آمیزی، اسلوب معادله
  • اغراق، تلمیح، تضمین

DVD2:

  • جلسه اول ( قسمت دوم(
  • الگوی حات حات
  • حس آمیزی، اسلوب معادله
  • تناقض، تضاد، حسن تعلیل

DVD3:

جلسه دوم ( قسمت اول )

  • الگوی تاجت
  • تضخیص، ایهام
  • ایهام تناسب
  • جناس، تناسب

DVD4:

جلسه دوم ( قسمت دوم (

  • الگوی تاجت
  • تشخیص، ایهام
  • ایهام تناسب
  • جناس، تناسب

DVD5:

جلسه سوم ( قسمت اول )

  • الگوی اتم
  • استعاره، تشبیه، مجاز
  • کنایه، واج آرایی

DVD6:

جلسه سوم ( قسمت دوم )

  • الگوی اتم
  • استعاره، تشبیه، مجاز
  • کنایه، واج آرایی
  • جلسه چهارم ( تست 1 )

DVD7:

  • جلسه چهارم ( تست 2 )
  • حل تست های چند آرایه ای

با استفاده از مطالب کامل و ارزشمندی که در پکیج آرایه های ادبی نظام قدیم مورد استفاده قرار گرفته است، دانش آموزان و داوطلبین عزیز می توانند، به سوالات کنکور پاسخ دهند و نتایج عالی را بدست آورند. برای بهره مندی از توصیه های مشاورین موسسه حرف آخر می توانید به قسمت مشاوره در سایت حرف آخر رجوع نمایید.

مشاوره رایگان حرف آخر :  ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

 

منبع: سایت حرف آخر

5/5 - (1 امتیاز)

» دریافت پکیج هدیه

این مقاله را به اشتراک بگذارید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظـر و پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه نظرات
هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.