جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پکیج زیست شناسی گیاهی حرف آخر | نظام جدید

۵۱۰,۰۰۰ تومان

شما می توانید با تهیه ی این پکیج آموزشی زیست شناسی گیاهی حرف آخر به راحتی تست های این درس را بزنید و در این درس موفق ظاهر شوید تمام هدف موسسه حرف آخر موفقیت شما دانش آموزان و کنکوری های عزیز و قبولی در بهترین دانشگاه ها در رشته های مورد نظرتان است زیست شناسی در این پکیج ها به صورتی دسته بندی شده که به راحتی مطالب بخاطر سپرده شود و دیگر ترس از فراموش کردن مطالب را نداشته باشید.

توضیحات

درس زیست شناسی سالهاست مورد توجه بسیاری از طراحان سوالات امتحانی سراسری و کنکور قرار گرفته به همین علت تقریبا می توان گفت همه ی دانش آموزان به عنوان یک درس طلایی به آن نگاه می کنند و با تهیه ی کتاب و پکیج هایی سعی در قوی تر کردن خود در این مبحث دارند این درس دارای دو بخش اساسی است، بخش جانوری و بخش گیاهی که هرساله به صورت جداگانه و یا ترکیبی از آن ها سوالاتی طرح می شود. گروه مولفان حرف آخر، با ارائه ی پکیج زیست شناسی گیاهی حرف آخر نظام جدید برای دانش آموزان کار را آسان تر کرده اند چون بخش گیاهی را به تنهایی در قالب یک پکیج کامل در آورده اند و جمع بندی مطالب این بخش برای دانش آموزان را آسان تر کرده اند.

زیست شناسی گیاهی حرف آخر

درس زیست شناسی از این نظر برای دانش آموزان اهمیت زیادی دارد چون دارای ضریب 4 است یعنی بالاترین ضریب در میان سایر درس های، پس اگر در این درس مشکل دارید و نمی توانید به راحتی مطالب را درک کنید با اعتماد به پکیج زیست گیاهی حرف آخر مشکل شما به راحتی قابل حل است. در سال های گذشته طرح سوالات کنکور آسان تر بود  می توانستیم حدس بزنیم با توجه به سوالات سال گذشته چه نمونه سوالاتی برای امسال طرح می شود اما این فقط برای نظام قدیم بود با تغییر نظام آموزشی سوالات به صورت ترکیبی طرح می شد یعنی از چند بخش مختلف به  طور مشترک یک سوال را مطرح می کردند ولی تمامی این استرس ها برای زمانی بود که پکیج های معتبری مانند زیست شناسی گیاهی حرف آخر در دسترس نبود.

پکیج زیست گیاهی نظام جدید حرف آخر

زیست شناسی نظام جدید در بخش گیاهی حرف آخر

به دلیل استقبال بالا از این پکیج در زمان نزدیک شدن به کنکور سراسری تخفیف های ویژه ای برای دانش آموزان هرساله در نظر گرفته می شود، برای اطلاع از قیمت زیست شناسی گیاهی حرف آخر نظام جدید می توانید به سایت حرف آخر مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های ارائه شده تماس حاصل فرمایید. پکیج های در دسترس توانسته به راحتی و با صرف کم ترین وقت اطلاعاتی راجب بخش گیاهی به دانش آموزان یاد دهد می توان به جرئت گفت تمامی کسانی که از این پک آموزشی استفاده کرده اند به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کرده اند.

زیست گیاهی حرف آخر در نظام آموزشی جدید دارای چه ویژگی هایی است؟

در این پکیج با ارائه ی تمامی مباحثی که در چند سال دبیرستان راجب گیاه شناسی تدریس شده در یک جا جمع بندی شده است و با تحلیل کردن تمامی مطالب و پاسخگویی به سوالات شما اطلاعاتی را در اختیار شما گذاشته که با مطالعه ی آن و بکار گرفتن نکته های ریز و درشت ارائه شده در این پکیج می توانید درصد بالایی از تست های کنکوری را به درستی پاسخ دهید از دیگر ویژگی های این پکیج که به عنوان یک شاخصه ی اصلی می توان از آن نام برد آموزش بکارگیری تکنیک های جدید برای فهم مطالب است در جلدهای اخیر آن از روش تصویر سازی برای انتقال مفاهیم استفاده شده که با این کار حافظه ی تصویری دانش آموز تقویت شده و در مواردی که نمی توانند مطلبی را حفظ کنند با این روش دیگر نگرانی چندانی ندارند.

نویسندگان پکیج آموزشی حرف آخر به این موارد بسنده نکرده اند و با ارائه ی نقشه ی راه وهمچنین همانند یک مشاور خصوصی با دادن برنامه ریزی درسی به شما باعث آمادگی بیشتر و بهتر شما در هنگام شرکت در کنکور سراسری  گشته اند با یادگیری کامل این پکیج و استفاده از آن می توانید جزء نفرات برتر کنکور سراسری و به خصوص درس زیست شناسی باشید..

اساتید برتر در تدریس پکیج های گیاهی حرف آخر

در ارائه و تدریس مطالب قصد حرف آخر فقط بهترین روش تدریس با برگزیده ترین مدرس ها بود تا هرچه بهترمفهوم مطالب را برای شما روشن کنند بهره گیری از اساتیدی مانند استاد شاکر، استاد روان و استاد همدانی برای ما و تمامی تیم حرف آخر یک نعمت بزرگ به حساب می آید دلیل وجود و هدف این اساتید گرامی فقط یادگیری بهتر شما دانش آموزان عزیز است.

موسسه حرف آخر

شروع به کار این موسسه موفق و برتر در دهه ی 90 بود که توسط استاد عبدالرضا منتظری راه اندازی شد و تاکنون با پیشرفت در این زمینه توانسته اند جزء بهترین موسسات کنکوری در زمینه ی نشر کتاب باشد یکی از کلیدهای موفقیت موسسه حرف آخر روش تصویر سازی برای یادگیری بود که توسط موسسات زیادی در دنیا  برای آموزش مورد استفاده قرار گرفته است که با تاثیر روی برخی از قسمت های مغز شما باعث حک مطالب در حافظه ی بلند مدت شما می شود.

این موسسه تمامی پکیج های خود را برای کنکوری ها و سایر دانش آموزان در سبک جدیدی ارائه کرد هدف استاد منتظری هم فقط  تولید محصولات جدید با یادگیری بالاتر بود که تمامی این موارد در قالب دی-وی-دی های آموزشی برای همه در دسترس بود بنابر آمار گرفته شده بیشتر دانش آموزان وداوطلبان کنکور درصد پایینی از سوالات دروس تخصصی را پاسخ می دهند حال این سوال پیش می آید که آیا دانش آموزان در پاسخگویی ضعف دارند یا سیستم آموزشی مشکل دارد؟

برای پاسخ این سوال موارد زیادی بررسی شد از جمله توانایی دانش آموزن در پیاده کردن دانش خود، شیوه ی تدریس در مدارس و اینگونه مسائل بعد از نتیجه ی تحلیل و بررسی ها مشخص شد با آنکه دانش آموزان تمامی مطالب را خوانده اند اما یادآوری آن در هنگام نیازو زمان امتحان سخت است پس برای حل این مشکل پکیج های زیست شناسی گیاهی حرف آخر نظام جدید و دیگر درس ها را در قالب انیمیشن سازی منتشر کردند که تاکنون استقبال خوبی از طرف دانش آموزان دریافت کرده است.

مشاوره رایگان حرف آخر: ۰۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت دریافت مشاوره رایگان در هر زمان می توانید از شماره تلفن فوق استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز به خرید دیگر پکیج های زیست شناسی و دیگر دروس می توانید از طریق فروشگاه حرف اخر اقدام کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج زیست شناسی گیاهی حرف آخر | نظام جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.