جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع حرف آخر | نظام جدید

۱۰۰,۰۰۰ تومان

پکیج مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع نظام جدید حرف آخر به ‌مانند باقی محصولات ارائه‌شده توسط موسسه حرف آخر، منبعی جامع بوده که همه مباحث مربوط به مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع را در برگرفته و به صورتی دقیق و کامل آموزش می­دهد. ازآنجاکه درس مثلثات و ترکیب توابع ازجمله دروس تخصصی به‌حساب می­ آید، موسسه حرف آخر و اساتید زبده­ ی آن کوشیده ­اند تا به‌ مشابه دیگر پکیج ­های کمک‌ درسی این موسسه، داوطلبان بتوانند با استفاده از آن اطلاعات موردنیاز را کسب کرده و با رفع اشکالات و ابهاماتی که در مسیر یادگیری این درس وجود دارد، به آمادگی کامل برسند.

اطلاعات گنجانده‌شده در پکیج آموزشی مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع نظام جدید ، با در برگرفتن تمامی مبحث­ها، مجموعه­ای بی­بدیل را در اختیار دانش­آموزان و داوطلبان قرار داده تا به کمک آن، بهترین نتیجه ممکن را در کنکور سراسری کسب کننند.

توضیحات

تجربه سال­ها برگزاری آزمون کنکور بیانگر این واقعیت است که اغلب دانش­آموزان به هنگام کنکور نمی­توانند به‌خوبی از پس جواب دهی به سؤالات ریاضی برآیند، این در حالی است که ریاضی همیشه یکی از مهم‌ترین دروس کنکوری بوده و هست. در این میان مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع ریاضی نظام جدید ازجمله مهم­ترین و البته سخت­ترین مبحث­های مربوط به رشته­ی است که طراحان کنکور به آن توجه زیادی مبذول داشته­اند. این امر سبب شده تا طراحان سؤالات آزمون کنکور، تعداد قابل­توجهی از پرسش­های ریاضی را در کنکور تجربی به این بخش از درس ریاضی اختصاص دهند.

بنابراین نتیجه می­گیریم که یادگیری صحیح و کامل مباحث این درس اختصاصی می­تواند ازنظر کسب رتبه در کنکور نقش بسزایی داشته باشد و یا بالعکس عدم کسب نتیجه­ی لازم در آن، می­تواند آینده­ی درسی و شغلی ما را به مخاطره بیندازد. پس هنگامی‌که یک درس تخصصی و مهم چون ریاضی ، تا این اندازه از نقش رتبه آوری در کنکور برخوردار است بالطبع نیاز به تلاش بیش­تری دارد.

البته این تلاش مضاعف را نباید به صرف وقت و هزینه بیش­تر تعبیر کرد. گاه دانش­آموزان و داوطلبان روزها و ماه­های متمادی را صرف خواندن مطالب و کتاب­های کمک­درسی و پکیج­هایی با عناوین و برچسب­های زیاد از ناشران مختلف می­کنند بدون آن‌که به نتیجه­ای درخور توجه دست یابند.

پکیج مثلثات و ترکیب توابع حرف آخر

مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع حرف آخر

مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع نظام جدید تجربی حرف آخر از با کیفیت­ترین و کامل­ترین محصولات آموزشی موسسه حرف آخر می­باشد که ارائه‌کنندگان آن با استفاده از جامع­ترین و آخرین اطلاعات کنکوری مثلثات و ترکیب توابع ریاضی مربوط به رشته تجربی، اقدام به تهیه و عرضه آن نموده­اند. درواقع آن دسته از داوطلبینی که به دنبال کسب بالاترین آمادگی و بهترین نتیجه، آن‌هم در زمان محدود پیش رو می­باشند، می­توانند با تکیه بر اطلاعات گنجانده‌شده در این پکیج­ها، نیاز خود را برطرف سازند. افراد با استفاده از این پکیج­ها علاوه بر بهره­مندی از مزایای آن خواهند توانست در طول مدت آموزش، با مشاورین رتبه برتر حرف آخر ارتباط برقرار کنند. برای این موضوع کافیست به بخش مشاوره رایگان حرف آخر مراجعه کنند و از این طریق جواب پرسش­های خود را دریافت نمایند.

چرا از مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع نظام جدید حرف آخر استفاده می­کنیم؟

پکیج مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع نظام جدید به‌مانند سایر محصولات آموزشی موسسه حرف آخر ، از ویژگی­های خاص آموزشی بهره­مند می­باشد. خصوصیات مطرح در این پکیج­ها، سبب وجه تمایز محصولات حرف آخر با دیگر رقبای خود در حیطه­ی نشر و توزیع محصولات آموزشی شده و طی سالیان اخیر توانسته گوی رقابت را از دیگر مدعیان برباید.

وقت و همتی که مسئولان و اساتید حرف آخر صرف هرچه بهتر و باکیفیت بودن این پکیج نموده­اند در عمل تأثیر خود را به‌وضوح در عملکرد دانش­آموزان به‌جا نهاده­اند. کسب درصدهای بالا و قبولی در رشته­های مهم و پرطرفدار و در دانشگاه­های عالی کشور توسط دانش­آموزانی که از این پکیج­ها استفاده کرده­اند گواه این مدعاست که اساتید ذی‌ربط در حرف آخر و متصدیان این موسسه با عملکردی آگاهانه، به مدد بار علمی شایان توجه اساتید، توانسته­اند به شکلی کاملاً حرفه­ای نیاز داوطلبین را برآورده کنند.

پکیج ­های حرف آخر به‌سان منبعی قوی و سرشار از اطلاعات به­روز و مطمئن، بر رفع اشکال درسی دانش­آموزان اهتمام ورزیده و توانسته­اند میان مباحث پراکنده و البته زیاد درسی همچو ریاضی و یادگیری داوطلبان، تعادلی مطلوب ایجاد کنند. موسسه حرف آخر علاوه بر صرف وقت و انرژی زیاد در ارائه چنین محصولات باکیفیتی، با تعیین قیمتی بسیار مناسب، تلاش داشته تا فرصتی فراهم کند تا همه دانش­آموزان بتوانند از پس تهیه این پکیج­ها برآیند.

از دیگر ویژگی­های حائز اهمیت مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع نظام جدید ارائه‌شده توسط حرف آخر، تکنیک­های آموزشی به‌کاررفته در آن است که سهم فراوانی در محبوبیت و کارایی این پکیج داشته است. به لطف تصویرسازی و تکنیک انیمیشن، تدریس ریاضی و مباحث وابسته به آن، به شکلی کاملاً بدیع و جذاب امکان­پذیر شده، به‌گونه‌ای که دانش­آموز علاوه بر یادگیری سریع، می­تواند این آموزه­ها را برای مدت‌زمان بیش­تری در ذهن نگه دارد.

اساتید خبره با حذف فرمول­های پیچیده و فراوان این دروس و جایگزین نمودن چند الگوی جامع، سبک و سیاق تدریس ریاضی و مبحث­ های مربوط به آن را تغییر داده و به‌عوض روش­های قدیمی و البته ناکارآمد، امر یادگیری این دروس را در نظر دانش­آموزان و داوطلبان آسان و ملموس نموده­اند.

مدرس مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع نظام جدید حرف آخر

ازآنجاکه آموزش و یادگیری درس مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع ریاضی نیازمند اطلاعات و دانش فراوانی می­باشد، در تهیه این پکیج موسسه حرف آخر به‌مانند دیگر محصولات آموزشی مربوط با درس ریاضی و مباحث مربوطه، از استاد منتظری بهره گرفته که به‌جرئت می­توان ایشان را بهترین و مجرب­ترین استاد ریاضی کشور دانست.

استاد «عبدالرضا منتظری» از اساتید مطرح کنکور می­باشد که باهدف ارائه جدیدترین فنّاوری‌های آموزشی حال حاضر دنیا، اقدام به تأسیس موسسه حرف آخر در سال 1390 نمودند. در این سبک از آموزش که برای نخستین بار در ایران اجرا شده، تمامی منابع کنکور به‌صورت شهود سازی و البته در قالب تکنولوژی انیمیشن و تصویرسازی تدریس می­گردد.

در پکیج مثلثات استاد منتظری، ایشان با تجربه و معلومات بالای خود، سعی بر آن داشته تا با ابداع روشی نوین و پیاده کردن آن در قالب یک محصول سمعی بصری، دانش­آموزان و داوطلبان کنکور را درراه رسیدن به اهدافشان همچو راهنمایی دلسوز، یار و مددکار باشد.

وی با خلق شیوه­های مطالعاتی، فرصتی برای داوطلبان کنکور فراهم ساخته تا در مدت محدودی که در اختیار دارند به سطح بالای آمادگی برسند و از این رهگذر علاوه بر فائق آمدن بر غول کنکور، به قبولی در رشته­ی دلخواه و دانشگاه مدنظر دست یابند.

پکیج تابع حرف آخر استاد منتظری، ماحصل ساعت­ها برنامه­ریزی و تلاش ایشان و همکاران وی در موسسه حرف آخر است تا با تلفیق دانش و اطلاعات جامع و همچنین تکنیک انیمیشن و الگوسازی، یادگیری مبحثی چون مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع نظام جدید را برای دانش ­آموزان رشته آسان کرده و گام بزرگی درراه رفع اشکالات درسی آن­ها بردارند.

مشاوره حرف آخر: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

توجه: جهت خرید این پکیج می توانید با شماره تماس فوق در ارتباط باشید. مشاوران ا 24 ساعته آماده دریافت تماس های شما عزیزان هستند. همچنین می توانید از طریق فروشگاه حرف آخر به دیگر محصولات این موسسه دسترسی داشته باشد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مثلثات، تبدیل و ترکیب توابع حرف آخر | نظام جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.