جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پکیج کامل زیست شناسی حرف آخر | نظام جدید

۳,۲۴۰,۰۰۰ تومان

پکیج کامل زیست شناسی حرف آخر، مجموعه ای است که کاملا شما را به تسلط بر روی تمامی مباحث زیست می رساند و از استفاده کردن از هر منبع دیگری بی نیاز می سازد. به همت موسسه حرف آخر و اساتید برگزیده کشور، مجموعه ای تهیه شده است که کامل و جامع ترین منبعی است که تاکنون منتشر شده است.

در این بسته آموزشی از آموزه های علمی اساتیدی استفاده می شود که برترین دبیران کشور هستند و سال هاست مشغول تدریس هستند. با زیست حرف آخر برای همیشه استرس زیست شناسی را کنار بگذارید و بالاترین درصد را در درس زیست شناسی به خود اختصاص دهید.

توضیحات

در این بخش از سری محصولات حرف آخر با پکیج کامل زیست شناسی حرف آخر در خدمت شما دانش آموزان عزیز هستیم. و تصمیم داریم به صورت جامع این پکیج را معرفی در دسترس شما قرار دهیم. با ما همراه باشد.

رشته تجربی با مهم ترین درس آن، یعنی زیست شناسی شناخته می شود و به نوعی پایه و اساس این رشته به شمار می رود. زیست شناسی در عین شیرین بودن، سخت و پیچیده هم هست و یادگیری آن، مشکلاتی را برای دانش آموزان به وجود آورده است.برای کسانی که علاقه مند به رشته های پزشکی و دندانپزشکی و یا سایر رشته های تاپ تجربی هستند، کسب درصد بالا اهمیت بسیاری زیادی دارد.

بسیاری از افراد در رشته تجربی، درس ها ریاضی و فیزیک و شیمی و سایر دروس عمومی را به خوبی جواب می دهند اما چون درصدشان در زیست شناسی پایین بوده، قادر به انتخاب رشته های تاپ نشده اند. در این راستا ما تصمیم داریم در رابطه با پکیج کامل زیست شناسی حرف آخر نظام جدید در این مقاله صحبت کنیم و در صورت نیاز بتونید این پکیج را خریداری کنید.

بیشترین تمرکز دانش آموزان و فارغ التحصیلان رشته تجربی بر روی درس زیست شناسی است و شاید ساعت ها وقت خود را بر روی یک صفحه از کتاب بگذارند اما باز هم در تست زنی نتیجه ای را که می خواهند، به دست نمی آورند. پیشنهاد ما برای حل کردن چالش های درس زیست شناسی استفاده از جدیدترین منبعی است که موسسه حرف آخر در اختیار داوطلبان رشته تجربی نظام جدید قرار داده است. در مجموعه پکیج کامل زیست شناسی نظام جدید حرف آخر، تمام زیست شناسی سال دهم، یازدهم، دوازدهم و زیست گیاهی و ژنتیک گنجانده شده است.

پکیج کامل زیست شناسی حرف آخر

برای برخی از داوطلبان کنکور این سوال پیش می آید که چرا باید از پکیج کامل زیست شناسی حرف آخر استفاده کنند و این بسته آموزشی دارای چه ویژگی هایی متمایزی از سایر منابع آموزشی است؟ در ادامه به معرفی زیست حرف آخر خواهیم پرداخت.

زیست شناسی جامع حرف آخر نظام جدید

درس زیست شناسی در کنکور سراسری

زیست شناسی اصلی ترین درس تخصصی برای رشته تجربی است که برای نظام قدیم در 3سال (سال دوم و سوم و پیش دانشگاهی) تدریس شده است. زیست شناسی با ضریب 12، دارای بالاترین ضریب است و هر تست آن اهمیت حیاتی دارد. طراحان هر سال برای این درس 50 سوال طرح می کنند و فقط 36 دقیقه زمان برای پاسخگویی وجود دارد. بر اساس دیدگاه طراحان برای زمان دهی برای پاسخ گویی به سوالات زیست شناسی، برای هر تست فقط 45 ثانیه وقت دارید.

همچنین در سال های اخیر بیشتر تست ها به سمت تیپ ترکیبی و یا مفهومی تمایل پیدا کرده اند. همچنین تست های صحیح و غلط و چندگزینه ای بسیار وقت گیر هستند و باید به نهایت تسلط بر روی زیست شناسی رسیده باشد. در نظر داشته باشید هیچکس با یک بار خواندن کتاب، هرگز نمی تواند درصد بالایی کسب کند.

چرا از مجموعه زیست شناسی حرف آخر نظام جدید استفاده کنیم؟

در زیست شناسی اولین منبعی که باید از آن استفاده کنید، خود کتاب است. پس از آن، بهترین پیشنهاد برای یادگیری تمامی مباحث زیست و آموزش شیوه درست تست زنی، استفاده از زیست شناسی جامع حرف آخر است. اگر شما تمام کتاب ها را 10 بار هم مرور کرده باشید اما با شیوه تست زنی و تیپ سوالات کنکور آشنایی نداشته باشید،نمی توانید درصد بالایی کسب کنید. در این بسته آموزشی همه مباحث به صورت ترکیبی و زیست گیاهی به صورت جداگانه تدریس و آموزش داده می شود. پس از آن، از هر مبحث تیپ سوالاتی که ممکن است در کنکور امسال هم بیاید و سال هاست در کنکورهای قبلی تکرار شده است، توسط مدرس حل می شود.

پکیج کامل زیست شناسی حرف آخر نظام جدید ، باعث تلف شدن وقت شما نمی شود و در کمترین زمان ممکن و به صورت فشرده اما کاربردی، به شما زیست شناسی را یاد خواهد داد. دیگر نیازی به ساعت ها کلاس رفتن، رفت و آمد ها و خریدن همه کتاب های آموزشی ندارید. این مجموعه با قیمت مناسبی ارائه می شود و برای همه داوطلبان کنکور سراسری نظام قدیم رشته تجربی قابل استفاده است.

روش یادگیری در این مجموعه به صورت تصویری است. می دانید که حدود 10 درصد زیست را تصاویر و عکس های کتاب درسی تشکیل می دهد که برعکس تصور خیلی از داوطلبان، دارای اهمیت بسیار زیادی است و نکاتی در تصاویر وجود دارد که شاید در متن کتاب وجود نداشته باشد. همه ساله سوالاتی از تصاویر آموزشی کتاب مطرح می شود و مدرس زیست شناسی حرف آخر برای شما تمامی نکات تصاویر را تدریس می کند و تمامی آن چیزی که از عکس می شود فهمید، را به شما یاد می دهد.

مدرس زیست حرف آخر نظام جدید

موسسه حرف آخر بهترین اساتید و مدرسان را در مجموعه کاری خود دارد. برای مجموعه زیست شناسی از آموزه های علمی و آموزشی سه استاد استفاده شده است. استاد همدانی، استاد شاکر و استاد روان از مدرسان درس زیست شناسی هستند که سال هاست در معتبرترین مدارس و آموزشگاه های کشور در حال تدریس هستند و مجموعه ای بی نقص را برای شما تدارک دیده اند.

در کنار تدریس، شما با انواع تست های کنکور سال های پیش و همچنین با برنامه مطالعاتی مناسب برای کنکور آشنا می شوید.

در زیست شناسی جامع حرف آخر نظام جدید ، از روش های تدریس کلیشه ای سابق استفاده نمی شود و مبنای دی وی دی ها بر شهودی سازی و استفاده از تصاویر و تکنولوژی است. این متد های جدید آموزشی اولین بار است که در ایران به اجرا در می آید و تاثیر این متدها برا نیمکره راست مغز است که در اثر درگیرکردن چشم و گوش در امر یادگیری به دست می آید.

موارد موجود در پکیج زیست جامع نظام جدید حرف اخر:

جهت خرید آنلاین این پکیج می توانید از طریق دکمه خرید زیر اقدام کنید و یا با مشاوره حرف آخر در تماس باشید و تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

شماره تماس مشاوره: ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

در این رابطه بخوانید:

لیست قیمت محصولات حرف آخر

‫0/5 ‫(0 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج کامل زیست شناسی حرف آخر | نظام جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.