جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

مسائل شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم حرف آخر | نظام جدید

۹۵۰,۰۰۰ تومان

از بهترین و کامل ترین پکیج های کمک آموزشی می توان به مسائل شیمی دهم و یازدهم و دوازدهم حرف آخر اشاره کرد که توسط استاد سلوکی ، یکی از بهترین مدرسان مسائل شیمی حرف آخر، تدریس می شود.

این مجموعه با به کارگیری اطلاعات کنکوری به داوطلبان کنکور  کمک می کند در درس شیمی به درصد بسیار بالایی برسند. برای این منظور ما قصد داریم اطلاعات بیشتری را در باره شیمی نظام جدید حرف آخر در اختیار شما قرار دهیم تا با اطمینان  کامل از این پکیج نهایت استفاده را ببرید و به بهترین درصد شیمی کنکور دست یابید.

توضیحات

یکی از دروسی که همواره در کنکور سراسری مهم و رتبه ساز بوده است، شیمی می باشد. این درس تخصصی اهمیت بسیار بالایی در کنکور دارد و می تواند باعث موفقیت یا عدم موفقیت دانش آموز شود. برای همین در بخشی از بسته آموزشی مسائل شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم حرف آخر برای شما داوطلب گرامی شیمی مسائل را تحلیل و بررسی کرده ایم تا بتوانید به کمک این پکیج ها به درصد بالایی در شیمی کنکور سراسری برسید و بهترین نتیجه را کسب کنید.

شیمی مسائل دهم، یازدهم و دوازدهم حرف آخر

برای اینکه شما به اطلاعات کامل و جامعی در این درس برسید مسائل شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم حرف آخر در ادامه ویژگی های مطالعاتی شیمی را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

شیمی کنکور شامل دو بخش مفاهیم و مسائل است که هر دو بخش بسیار پر اهمیت هستند و ویژگی های مطالعاتی مخصوص به خود را دارند.

در کنکور سراسری سال های اخیر بیشتر به مسائل شیمی پرداخته شده و این بخش نسبت به مفاهیم تعداد سوالات بیشتری را شامل می شود.

بخاطر اهمیت بسیار بالایی که مسائل شیمی در کنکور دارد ما در اینجا به مسائل شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم حرف آخر پرداخته ایم تا شما دانش آموزان عزیز و داوطلبان کنکوری بتوانید درصد بالایی را در شیمی کنکور کسب کنید.

از بهترین و با کیفیت ترین محصولات آموزشی می توان به مسائل شیمی حرف آخر اشاره کرد. دانش آموزان کنکوری می توانند برای گرفتن بهترین نتیجه از کنکور خود و قبول شدن در رشته و دانشگاه مورد علاقه شان از پکیج های شیمی حرف آخر نظام جدید استفاده کنند.

شیمی مسائل دهم و یازدهم نظام جدید

شیمی مسائل دهم، یازدهم و دوازدهم حرف آخر دارای چه ویژگی هایی است؟

این بسته آموزشی ویژگی هایی دارد که آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز می کند. همین کاربرد ها و ویژگی ها باعث جذب بیشتر کنکوری ها شده و نسبت به بقیه محصولات آموزشی بیشتر مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته است. به همین خاطر ما قصد داریم در ادامه ویژگی های این پکیج آموزشی را مورد بررسی قرار دهیم.

اولین و مهم ترین ویژگی پکیج مسائل شیمی دهم حرف آخر و همچنین یازدهم و دوازدهم این است که قیمت بسیار مناسبی دارد و البته از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

دومین ویژگی بارز آن که باعث شده محبوبیت خاصی در بین دانش آموزان پیدا کند این است که در این پکیج از بهترین و پر کاربرد ترین روش ها و تکنیک های خاص استفاده می شود. ما برای اینکه نیم کره راست مغز دانش آموزان را فعال کنیم از آموزش تصویری بهره گرفته ایم و به این صورت آن ها می توانند مطالب را راحت تر یاد بگیرند.

قسمت مسائل شیمی فرمول های زیاد و پیچیده ای دارد که باعث کم فهمی و گیج شدن دانش آموزان می شود به همین دلیل ما در این پکیج سعی کردیم از فرمول ها و الگو های جامع استفاده کنیم تا شما بتوانید راحت تر مسائل کنکور را حل کنید.

این موسسه علاوه بر تدریس عالی شیمی دارای بهترین مشاورین کنکوری می باشد و می تواند یک برنامه ریزی کامل و جامع را به دانش آموزان بدهد و همراه با آن از طریق به کارگیری روش های جدید آموزشی شما را در رسیدن به هدف تان یاری می کند.

مدرس مسائل شیمی حرف آخر چه کسی است؟

یکی از ویژگی هایی که باعث متمایز شدن این پکیج از باقی محصولات آموزشی شده است، استفاده از بهترین مدرسان شیمی نظام جدید می باشد. مدرس مسائل شیمی حرف آخر استاد سلوکی می باشد که جزو بهترین و با تجربه ترین اساتید کنکور است. معلومات بالایی که این مدرس در قسمت مسائل درس شیمی دارد و استفاده ا ز نکات تستی باعث شده که شما دانش آموزان بتوانید در کم ترین زمان ممکن به جواب برسید و درصد بالایی را در مسائل شیمی کسب کنید.

استاد سلوکی واقعا از بهترین مدرسان شیمی است و به شما پیشنهاد می شود حداقل برای یک بار از این پکیج استفاده کنید زیرا استاد سلوکی همه مسائل شیمی را کاملا مفهومی توضیح داده و تمامی سوالات کنکوری را مورد پوشش قرار می دهد و این کار باعث می شود که شما به معنای واقعی از یادگیری  شیمی لذت ببرید. همچنین شما می توانید با روش های استاد سلوکی در 15 ساعت به 40 درصد شیمی در کنکور برسید.

مسائل شیمی جامع حرف آخر

مسائل شیمی جامع حرف آخر یا همان پکیج مسائل شیمی یازدهم و دوازدهم حرف آخر و دهم در برگیرنده تمام اطلاعات کنکوری است که شما به آن نیاز دارید بنابراین می توانید با تهیه این بسته از طریق مشاورین و یا فروشگاه حرف آخر بهترین نتیجه را از کنکور خود بگیرید.

 تمام چیز هایی که باید درباره حرف آخر بدانید

این موسسه در سال 1390 شروع به فعالیت در زمینه بسته های آموزشی کرد که تا به امروز در آن موفق بوده است و در مدت زمان کم توانست محبوبیت بسیاری در بین دانش آموزان و کنکوری ها به دست آورد به گونه ای که تقریبا 80 درصد داوطلبان کنکور 98 به این موسسه اعتماد کرده و از پکیج های آن بهره بردند.

این موسسه فیلم های آموزشی در زمینه های مختلف تولید می کند که شیمی مسائل دهم، یازدهم و دوازدهم حرف آخر نمونه ای از آن می باشد.شما می توانید از طریق سایت های حرف آخر برخی از این فیلم ها را مشاهده کنید و همچنین با کنکوری هایی که از طریق این پکیج به رتبه برتر کنکور دست یافتند آشنا شوید.

موسسه حرف آخر مشاوران برتری دارد که در تمام ساعات شبانه روز و در تمامی روز های سال کاملا صادقانه به سوال های شما عزیزان پاسخ می دهند و بهترین برنامه مطالعاتی را در اختیار شما قرار می دهند.

مشاوره رایگان حرف آخر : ۰۲۱۶۶۰۹۱۷۰۰ – ۰۹۱۰۶۸۰۰۷۴۷

‫0/5 ‫(0 نظر)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مسائل شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم حرف آخر | نظام جدید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هدیه حرف آخر

هدیه حرف آخر - 20% کل پکیج 😍

چنانچه تصمصم دارید هدیه 20 درصد کل پکیج های حرف آخر را به صورت رایگان دریافت کنید فرم زیر را پر کنید. کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن جهت دریافت آدرس پستی با شما تماس خواهند گرفت.

تخفیف حرف آخر

تخفیف حرف آخر - 40% ویـــژه 😍

تخفیف ویژه حرف آخر به مدت محدود رسید!!! همین الان فرم زیر رو پر کن و دکمه ارسال رو بزن تا کارشناسان ما جهت ارائه تخفیف تا 40 درصد با شما تماس بگیرند.

  • برای دریافت شمارتو وارد کن، ما با شما تماس میگیریم!
ثبت نام حرف آخر

ثبت نام در حرف آخر

با استفاده از فرم ثبت نام زیر می توانید در موسسه جهت خرید و دریافت پکیج، دریافت مشاوره رایگان، دریافت برنامه ریزی های درسی و مطالعاتی، پیگیری سفارش و … اقدام کنید.